Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 marca 2013

DNA-SHOT DAY CREAM - Krem na dzień 50 ml

Witajcie kochani w mroźną niedzielę.

Czy Wy też już macie serdecznie dość tego zimna?

Mnie wczoraj dopadła grypa i marzę tylko o tym, aż zrobi się cieplutko i będzie można zrzucić te wszystkie zimowe rzeczy. Niby wiosna, a mróz większy niż niejednokrotnie był zimą...

Ale do rzeczy, dziś przychodzę do Was z kremikiem na dzień marki L`AMBRE



Opis producenta:


Wypełnia zmarszczki spłycając je, intensywnie nawilża, odżywia odnawiając naturalną ochronną warstwę lipidową skóry, zmiękcza i wygładza naskórek, zwiększa elastyczność i jędrność skóry, a także chroni skórę przed negatywnym wpływem czynników środowiska. Zawiera również Shea Butter - naturalny filtr ochronny przeciwko promieniowaniu UV. W rezultacie poprawia się wygląd skóry, która staje się znacznie wygładzona, jędrna, nabiera zdrowego odcienia i wygląda na świeżą i odmłodzoną.
Stosować codziennie rano. Należy nanieść niewielką ilość kremu na skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie masując. Krem doskonale nadaje się do stosowania pod makijaż twarzy.
Składniki aktywne:
Skwalan (SQUALAN), SHEA BUTTER, MACADAMIA Oil, olej ze słodkich migdałów, HYALURONIC FILLING SPHERES, olej z rokitnika, DNA-Na, Matrixyl®.




Moja ocena:

Krem zapakowany jest w kartonik ze złoceniami co bardzo zachęcająco wygląda. W środku znajduje się wysoki słoiczek w kolorze białym z wygodną pompką aplikatorem. Krem jest bardzo lekki o dość rzadkiej konsystencji, co powoduje że jest bardzo wydajny. Aplikator-pompka ułatwia nabieranie odpowiedniej ilości kremu, przez co nic się nie nabierze zbyt dużo i się nie zmarnuje. Nigdy nie potrafię określić czym krem pachnie, ale wiem na pewno że mnie zapach bardzo odpowiada, ponieważ jest delikatny i przyjemny. Pomimo iż mam wrażliwą skórę, krem ten mnie nie uczulił i mogłam go bezpiecznie używać do samego końca. Doskonale się rozprowadza na skórze, lekko i szybko. Wchłania się prawie natychmiast nie pozostawiając nieprzyjemnej lepkości na twarzy. Już podczas pierwszej aplikacji, można poczuć przyjemność stosowania, nawilżenie i wygładzenie skóry twarzy, szyi i dekoltu. Regeneruje i odżywia, a efekty widać już po ok 2-3 tyg stosowania na skórę. Doskonały pod makijaż, ponieważ idealnie nawilża, a jest niezauważalny wręcz na twarzy. Jedynym mankamentem jest to iż nie wiadomo kiedy kosmetyk się skończy, ponieważ słoiczek/buteleczka, jest nieprzezroczysta i ceramiczna, zakończona pompką, dlatego zupełnie nie wiadomo ile kosmetyku nam zostało i kiedy się skończy. Czy go zakupię jak mi się ten skończy? Oczywiście TAK
Moja końcowa ocena 
to 5/5 możliwych





DNA-SHOT DAY CREAM - Krem na dzień 50 ml otrzymałam do testowania od przesympatycznej pani Aleksandry o czym pisałam

Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.

Współpracuję i polecam...
Zachęcam do zajrzenia na stronę internetową 








Macie swój ulubiony krem,
 taki numer 1 ?



Kochani wybaczcie że jestem mniej aktywna i mogę do was nie zajrzeć, ale naprawdę kiepsko się czuję.


Pozdrawiam MTTEAM










18 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi sie jego piękne opakowanie i lubię kremy z taką pompką. Fajną też ma konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie świetne ale krem chyba nie dla mnie :/ Mariolu życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madame Lambre przyciąga swymi pięknymi opakowaniami :) a jeśli chodzi o kremy to mnie zachwyciła Tołpa ostatnio :)

    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to jest Lambre :)
      Ale masz zupełną rację jeśli chodzi o Madame Lambre - opakowania są urzekające :)

      Usuń
  4. Śliczne opakowanie, bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Perfecty :))
    Ładne ma opakowanie ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie z pompką - super, bardzo takie lubię :)
    A zimna to i ja mam serdecznie dosyć, chcę prawdziwej wiosny, a nie tylko takiej kalendarzowej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy już tylko marzy o wiośnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania z tej firmy przyciągają wzrok i pewnie niejednokrotnie ktoś kupił ich produkt pod wpływem designu. To dobrze, że jakość idzie w parze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, prezentuje się imponującą!
    Zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelakie kosmetyki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny krem . Posiada pompkę zo znacznie ułatwia dozowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach jak ja lubię takie designowskie opakowania:) szukam własnie dobrego nawilżacza:)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )