Szukaj na tym blogu

sobota, 30 marca 2013

Dermo Men, 40+, Regenerujący krem przeciw zmarszczkom Tołpa

Recenzja kremu dla każdego mężczyzny


Opis producenta:

40+ regenerujący krem przeciw zmarszczkom, 40 ml
DZIAŁANIE:
- silnie ujędrnia
- nawilża i przywraca napięcie
Dermokosmetyk przeciwdziała zmarszczkom, silnie ujędrnia i regeneruje skórę. Zwiększa sprężystość i przywraca właściwe napięcie skóry. Nawilża, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Chroni przed negatywnym wpływem środowiska. Opóźnia proces starzenia się skóry. Ma lekką formułę i szybko się wchłania. Przywraca komfort i młody wygląd.
SPOSÓB UŻYCIA: Nanieś krem na oczyszczoną twarz i delikatnie wmasuj okrężnymi ruchami omijając okolicę oczu. Stosuj codziennie rano.
BADANIA:
- przywraca napięcie i sprężystość zaraz po zastosowaniu
- ujędrnia i uelastycznia skórę, wygładza drobne zmarszczki
- eliminuje uczucie ściągnięcia skóry już po pierwszym użyciu
* badania dermatologiczne na grupie 30 osób
SKŁADNIKI: torf tołpa®, ekstrakt drzewa arganowego, kompleks kiełków pszenicy, drożdży i hialuronianu sodu, ekstrakt z bawełny, hialuronian sodu




Moja opinia:

Wyjątkowy w swoim działaniu krem, który doskonale sobie radzi z każdym rodzajem skóry, silnie nawilża, łagodzi zaczerwienienia i wszelkiego rodzaju podrażnienia. Krem nie podrażnia ani nie uczula, nawet wrażliwej skóry. Bardzo ładnie pachnie, typowo męsko, zapach utrzymuje się jeszcze jakiś czas po aplikacji. Konsystencja dość gęsta, ale świetnie się rozsmarowuje na skórze. Napina skórę i wygładza drobne zmarszczki powodując promienny wygląd. Już po kilku użyciach wyraźnie można zaobserwować efekty nawilżenia i wygładzenia. Po miesiącu możemy zaobserwować zmniejszenie ilości drobnych zmarszczek i spłycenie tych głębszych. Duża wydajność kremu, pozwala cieszyć się jednym opakowaniem nawet dwa miesiące. Krem jest zamknięty w tubie, która jest dodatkowo zabezpieczona przed pierwszym użyciem. Należy drugą stroną korka przebić zabezpieczenie przed wydobyciem kremu. Typowo męski design zachęca mężczyznę do używania takiego specyfiku. Aby dokładnie wypróbować krem, użyłam raz, aby się przekonać na własnej skórze i stwierdzam, że gdyby nie typowo męski zapach mogłabym go z powodzeniem używać.
Moja końcowa ocena to
 5/5 możliwych


  Tołpa - Dermo Men, 40+, Regenerujący krem przeciw zmarszczkom dostałam do przetestowania za pośrednictwem serwisu 


ale nie miało to wpływu na moją ocenę.



Na temat tego kremu można doczytać więcej na stronie 




A Twój mężczyzna używa jakichś kremów?


Pozdrawiam MTTEAM



7 komentarzy :

  1. Mój do tej pory używał L'oreal Men Expert, ale Tołpa absolutnie podbiła jego serce. Już kupił sobie kolejny krem z męskiej serii 'sport' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, Tołpa jest rewelacyjna więc się wcale nie dziwię...:)

      Usuń
  2. U mnie też mój Mężczyzna testuje kremiki Tołpy i jest bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że mnie nikt do różnych takich dziwnych kremów nie namawia:) w takich sytuacjach dziękuje losowi że jeszcze żadna z kobiet nie kazała mi używać żadnych kremów:P
    (oj przepraszam raz mnie kobieta namówiła na uzywanie kremu do skóry przetłuszczającej się ale tylko dlatego że sama mi ten krem co wieczór nakładała:)))

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )