Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 marca 2013

BRAIT CLASSIC - idealna czystość naszych mebli

Porządki a preparatem Brait, nie tylko przed świętami ale na co dzień...




Od producenta:
Idealny preparat do czyszczenia wszystkich powierzchni drewnianych i drewnopodobnych. Formuła nowych preparatów Brait oparta została na sześciu substancjach aktywno- pielęgnacyjnych oraz składnikach antystatycznych. 
Dodatkowo baza wyrobu opiera się na alkoholu etylowym, dzięki czemu produkty Brait są nie tylkobezpieczne, skuteczne i wydajne, ale także pozostawiają efekt czystości i świeżości na długi czas.efekt czystości i świeżości na długi czas. 

W skład całej serii wchodzi 5 różnych spray'ów: 
Classic Almond: pielęgnacyjny - o zapachu migdałowym 
Classic Beeswax: pielęgnacyjny - o zapachu miodowym
Antistatic Jasmine: przeciw kurzowi - o zapachu jaśminu
Antistatic Spring Flower: przeciw kurzowi - o zapachu kwiatowym
Multiclean: do wielu powierzchni - o zapachu owocowym 

Nowe preparaty Brait dostępne są w pojemności 350 ml, a sugerowana cena detaliczna wynosi 7,99 zł.




Moja opinia:

Z preparatami do mebli Brait, zetknęłam się po raz pierwszy, i testowałam je na wszystkich możliwych powierzchniach przeróżnych mebli, aby mieć jak najlepszy obraz danego produktu. Zacznę może od zapachu, mnie przypadło w udziale testować preparaty o zapachu migdałowym i miodowym. Obydwa zapachy są bardzo ładne, aczkolwiek jeden z nich mnie osobiście bardziej odpowiada, czyli migdałowy. Jest to zapach który jest dość delikatny ale wyraźny i nie przyprawia mnie o ból głowy. Natomiast preparat o zapachu miodowym jest również bardzo ładny, ale dość ciężki jak dla mnie i muszę wietrzyć pomieszczenie po użyciu tego zapachu. Ja jestem alergiczką więc bardzo przywiązuję wagę do zapachów. Preparat jest wyjątkowo skuteczny, jeśli chodzi o meble drewniane i również politurowane, ale nie zdaje egzaminu do mebli na wysoki połysk, ponieważ nie da się doczyścić bez smug i zarysowań. Starałam się sprawdzić skuteczność na różnych meblach, chociaż wyraźnie producent wskazuje iż preparaty najlepiej służą meblom drewnianym. Efekty czystości i świeżości utrzymują się na długo i kurz nie osiada tak szybko ponownie. Wystarczy niewielka ilość preparatu aby wyczyścić nawet sporą powierzchnię naszych mebli. Rozpylacze w tych dwóch pojemnikach, są różne i nie wiem czym to jest spowodowane. Jeden rozpyla mgiełką i wytwarza wręcz piankę, natomiast drugi bardziej zrasza i moczy meble.
Moja końcowa ocena to 4.5/5 możliwych 





Preparaty miałam możliwość testowania dzięki
marce BRAIT









Znacie preparaty Brait ? Lubicie ?



Pozdrawiam MTTEAM




10 komentarzy :

  1. Już od kilku lat uzywam Brait, ale poprzednią wersję. Z tej jestem wyjatkowo zadowolona, i również najbardziej podoba mi się zapach migdałowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, również starą wersję. Również wolę zapach migdałowy, jest delikatniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki - ciekawe jak pachnie jaśminowy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja obecnie stosuję chusteczki do czyszczenia mebli i jestem z nich zadowolona.... mają w sobie woski i olejki... pięknie pachną.... jestem im wierna już od kilku lat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznałam również te preparaty ,dla mnie są świetnym pomocnikiem w sprzątaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam żałować, że ostatecznie zrezygnowałam z testowania ich :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam :) ale mam nadzieję, że wkrótce poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I constantly spent my half an hour to read this website's content every day along with a mug of coffee.

    Feel free to surf to my site - tusze

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )