Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 marca 2013

Moja metamorfoza z czasopismem Claudia i marką L`oreal

ZMIANA MOJEGO WYGLĄDU

Kochani, jesteście ciekawi jak wyglądają metamorfozy od "kuchni"...???

Jeśli tak, to zapraszam do lektury i obejrzenia zdjęć, ponieważ na opublikowanie dostałam pozwolenie.



TAK WYGLĄDAŁAM
PRZED SESJĄ
Fotki sprzed kilku tygodni






TAK WYGLĄDAŁAM 
ZARAZ PO SESJI
4.02.2013r


Ale może zobaczcie od początku

Do metamorfoz zakwalifikowałam się poprzez zgłoszenie na FB i przyznam że byłam bardzo zaskoczona, iż to właśnie mnie się udało wziąć udział w wielkiej przygodzie.
Zostałam zaproszona do Warszawy do studia zdjęciowego wraz z jeszcze jedną osobą, która również wzięła udział w niesamowitej zmianie.
Pokaże Wam na zdjęciach jak to wszystko wyglądało

ZAPRASZAM

Przygotowania w toku
ekipa w pełnej gotowości.





My dwie czekające na zmianę wizerunku
i to już ostatnie zdjęcia przed zmianą.





Dostałyśmy inne ubrania, aby nic się nie zniszczyło podczas farbowania. 


Kolor którym miałam farbowane włosy to
JASNY BURSZTYNOWY BRĄZ








Wszystko dokładnie zostało udokumentowane na fotografiach.





Byłyśmy obiegane przez profesjonalistów i malowane doskonałej jakości kosmetykami.







I JUŻ PRAWIE PO...





Moja opinia na temat tego wydarzenia:

W październiku dostałam wiadomość, że to ja zakwalifikowałam się do metamorfoz, więc moja radość była ogromna, że marzenie moje się spełni, ponieważ zawsze marzyłam o oddaniu się w ręce profesjonalistów, którzy doradzą mi w czym będę fajnie wyglądać.
Podeszłam z ogromną ufnością do umiejętności bardzo młodych, ale doświadczonych osób. Sesja zdjęciowa była przewidziana na 4.02 dlatego przez dwa miesiące zupełnie nic nie robiłam z włosami żeby ich dodatkowo nie męczyć. Niestety okazało się iż ze względu na użycie przeze mnie szamponetki w grudniu, niestety nie mogłam mieć ufarbowanych włosów na rudo, gdzie to jest najlepszy dla mnie kolor włosów w/g wizażystów. Ścięcie przez specjalistkę od fryzur, ekspertkę Edytę Zielińską jest świetne, choć mam więcej pracy na co dzień przy układaniu, ale zaczynam się przyzwyczajać. Kolor fantastyczny, choć jak dla mnie trochę zbyt ciemny, osobiście wolę się w jasnych/jaśniejszych kolorach. Makijaż profesjonalny, doskonały w każdym calu, wykonany przez profesjonalistkę i mistrzynię make-upu Gosię Macias, usłyszałam od Gosi bardzo miłe słowa, że sama robię bardzo dobry, odpowiedni dla mnie makijaż. 
Na koniec dostałam super zestaw kosmetyków L`OREAL
których teraz używam i jestem bardzo zadowolona.




METAMORFOZA BĘDZIE W NAJNOWSZEJ KWIETNIOWEJ CLAUDII I TAM TEŻ 
ZOBACZYCIE PRAWDZIWY EFEKT KOŃCOWY
KTÓREGO TUTAJ NIE MA, WIĘC ZAPRASZAM DO ZAKUPU JUŻ ZA KILKA DNI 

TAK WYGLĄDAM TERAZ, CZYLI MIESIĄC PO SESJI ZDJĘCIOWEJ

Włoski już troszkę zjaśniały, nie zaczesuję ich całkiem do góry i czuję się coraz lepiej w tym wyglądzie.
Czy chciałabym ponownie wziąć udział w takim wydarzeniu ?
TAK !!!
ZDECYDOWANIE TAK ! 




Dla mnie to była fantastyczna przygoda, a Wy byście chcieli taką przeżyć...?


Moja rodzina i znajomi mają bardzo podzielone zdania, czy przed metamorfozą było lepiej czy raczej po...

A JAKIE JEST WASZE ZDANIE ???




Pozdrawiam MTTEAM


53 komentarze :

  1. Wolę Cię w jaśniejszych włosach :) Ja bym się nie oddała w ręce profesjonalistów, bo sama wiem dokładnie, jak chcę wyglądać i ingerencja innych osób byłaby niewskazana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się troszkę obawiałam, ale możliwość przygody wygrała z obawą...:)

      Usuń
    2. Ja z chęcią oddałbym się w ręce innych osób, lubię eksperymenty :D

      Usuń
  2. O rany, rewelacja! Świetna metamorfoza, nowy kolorek bardzo ci pasuje! Przyznam szczerze, że zazdroszczę :D Sama chciałabym przeżyć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ,oglądałam każde zdjęcie z zaciekawieniem - na pewno fajne przeżycie .Początkowo wydawało mi się ,że w jasnych włosach lepiej wyglądałaś ,lecz na ostatnim zdjęciu również bardzo mi się podoba :)

    Gratuluję fajnego przeżycia metamorfozowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, przeżycie wyjątkowe...:)

      Usuń
    2. Na pewno tak ,patrząc na same zdjęcia a co dopiero tam być :)

      Usuń
  4. Wow! Gratuluję Ci kochana! Świetna zmiana:* Bardzo mi się podobasz w ciemniejszych włosach,. Czekam na nową Claudię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci fajnie! Zazdroszczę, też bym chciała przeżyć taka przygodę!
    Ty zawsze pięknie wyglądasz- i przed i po, a do tego masz niesamowite oczy! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za takie milutkie słowa...:)

      Usuń
  6. Fajna przygoda :) Ja chyba nie miałabym odwagi zgłosić do metamorfoz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to nie brak odwagi, lecz chęć decydowania o swoim wyglądzie w Twoim wypadku...

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz- ten kolor pięknie podkreśla Twoją tęczówkę, wydobywa jej nasyconą barwę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też to właśnie zauważyłam...:)

      Usuń
  8. a mnie sie w ciemniejszych włosach bardziej podobasz :)
    Gratuluję przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Metamorfoza była i jest super . Pozdobasz mi się w tych włosach i odpowiednio dobranych kolorach . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna metamorfoza, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W jaśniejszych włosach podobasz mi się bardziej, wydaje mi się, że wyglądasz młodziej i tak bardziej promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Można się poczuć jak gwiazda :D Fajna przygoda, jesteś odważna ;) Ja bym sie bała takich zmian :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz teraz, aczkolwiek przed metamorfozą też było bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Blond czy brąz nie ma znaczenia bo jesteś po prostu piękna
    a przeżycia musiały być ekstra - z chęcią bym się poddała metamorfozie (włanie siedzę z farbą na głowie - blond)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie! Ale jednak z jaśniejszymi wygląda Pani młodziej :)
    Cudne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję , super przygoda

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaję mi się ,że po metamorfozie wyglądasz znacznie lepiej i dużo młodziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor :) Twarz stała się bardziej wyrazista :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna przygoda, zazdroszczę:) Wyglądasz ślicznie!
    Sama mam ochotę na metamorfozę - z czarnych włosów z powrotem na blond, ale wiem, że wiąże się to ze zniszczeniem włosów:(

    OdpowiedzUsuń
  20. To pierwsze zdjęcie w aucie jest fantastyczne :) ale po metamorfozie oczy są cudownie podkreślone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Metamorfoza super!
    Ale obecna fryzurka (sposób zaczesania włosów) o niebo lepsza, niż ta "ZARAZ PO SESJI" ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przygoda super, może bym i chciała przeżyć takie coś, ale pewnie bym się bała zaufać profesjonalistom :)
    Twoja metamorfoza - znasz moje zdanie, jest pięknie, ten kolor dodaje Ci blasku, podkreśla oczy, ale odbiera trochę lekkości i szaleństwa jakie widziałam w Tobie w jasnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sprawa, ale zdecydowanie lepiej Ci w jasnych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super!!! Ja się boję brać udział w takich konkursach, bo przez pół Polski pewnie bym musiała jechać, aby się tam dostać. Zawsze gdzieś daleko organizują :/ A szczerze mówiąc przed metamorfozą ładniej Ci było. Włoski jasne i proste co odmładza, a makijaż sama umiesz świetny robić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna przygodna i przemiana... super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega zmiana, nie wiem czy bym się odważyła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sprawa, jednak wolę Cię w jasnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie... a ile kosmetyków :p

    OdpowiedzUsuń
  29. w blondzie podobałaś mi się bardziej, ale z drugiej strony ten nowy kolor tak podkreśla twój kolor tęczówki, że szok...

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno wspaniałe przeżycie :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach, wspaniale! Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie zmiana na plus! :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W gazecie wyglądasz jeszcze inaczej, niż tutaj :) Włosy wydają się być dużo jaśniejsze... Ładnie :)
    Ale myślałam, że ta metamorfoza będzie polegała na czymś innym. Tzn. nie tylko fryzura i makijaż, ale ciało, ubiór itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko odpowiednie doświetlenie albo rozjaśnienie całej fotki.... Miałam nałożony bursztynowy blond, a on zbyt jasny to nie jest...:D

      Usuń
  34. Jak dla mnie metamorfoza strasznie dodała Ci lat. Nie wiem ile masz, ale na początku widzę blond 40stkę, a potem rudą 60tkę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może z tą 60tką to lekka przesada ale rzeczywiście kilka lat więcej po zmianie:((

      Usuń
  35. fajna przygoda a zawsze mozeszwrocec do jasnych

    OdpowiedzUsuń
  36. moim zdaniem ładnie Ci w obu kolorach po prostu ładnemu we wszystkim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. ale i tak ze wszystkich fotek w tym poście podoba mi się ostatnia z tym pięknym uśmiechem:) mimo że w jasnych włoskach lepiej wyglądasz to ten kolorek też nie jest zły:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne oczy na tym ostatnim zdjęciu. Wydaje mi się że to kolor włosów je tak ładnie wydobył, ale może się mylę bo dopiero od kilkudziesięciu minut grzebię po blogu :) i nie znam wszystkich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest Pani piękną kobietą. Ale metamorfoza, w mojej opinii, Panią postarzała. W blondzie wyglądała Pani lekko, świeżo. A w tym brązie, trochę jak babunia. Lepszy byłby jasny rudy, rudy blond. Druga sprawa, taka ekipa, tyle sprzętu, a tak słabe zdjęcia i cała reszta...

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )