Szukaj na tym blogu

niedziela, 31 marca 2013

Najciekawsze pomysły na baner

Pomóżcie w wyborze !!! 
Ja już mam co prawda swojego faworyta na główną nagrodę, ale jestem ciekawa Waszych opinii.

Dziękuję kochani za tak ogromną ilość nadesłanych prac. 
Chętnie bym tutaj zamieściła wszystkie wasze prace, ale jest tego zbyt dużo. 

Zapraszam do oglądania i sugestii, który banerek najbardziej będzie do mojego bloga pasował...

Kolejność jest przypadkowa


1. 




 2.

 3.

 4.

5. 

6. 

7.

8.


 9.


 10.


 11.


12.


13. 


14.



15. 


16. 



 17.


18.


19. 



 20.


21.


Który baner powinien zawisnąć 
na moim blogu ???


Pozdrawiam MTTEAM





50 komentarzy :

  1. napisze tylko, ze numer 20 jest całkowicie do samego początku zrobiony (na tablecie) nie ma tam żadnego gotowca (oprócz liter :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bede glosowac na siebie wiec 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 3, 11, 13, 14. Nie mogę wybrać jednego :)
    Chyba muszę u siebie zrobić taki konkursik, bo potrzebuję nowego banerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, sporo na prawdę ładnych banerów :-) myślałam o podobnym konkursie u siebie już od dawna i za niedługo taki zorganizuję. Z tych wszystkich najbardziej przemawia do mnie nr 13, najbardziej poasuje mi do nazwy Twojego bloga i do słowa 'otulona' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,2 albo 13 trudno sie zdecydowac pomiedzy nimi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubie jak w banerze są fotki modelek i kobiet które raczej zawodowo zajmują sie pozowaniem do zdjęć, a ponieważ tutaj większość jest takich to powstrzymam sie od głosu:P

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 albo 21 . Piękne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 jest super, ale uważam, że tło jest za ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne, co jeden to ładniejszy. Taki wybór, a ja nad jednym się męczę i udanego stworzyć nie mogę :P Mi podoba się 13 , 1 i 2

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 i 13
    Ale wybierz, co Ty lubisz, a nam pewnie też się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nr 2- jest taki delikatny i przejrzysty

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się najbardziej : 7,8 ,chociaż dużo więcej jest fajnych ,więc trudny wybór :)

    Zapraszam do mnie na wiosenne rozdanie http://milusinka12.blogspot.com/2013/03/moje-wiosenne-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej podoba się 2 i 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie 2;)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )