Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 marca 2013

Żeń-szeń krem przeciwzmarszczkowy

Recenzja kremu przeciwzmarszczkowego 
od "Marizy"




Od producenta:

Krem do cery dojrzałej z wyciągiem z korzenia z żeń-szenia oraz prowitaminą B5 zapobiega wiotczeniu skóry oraz powstawaniu zmarszczek. Przyspiesza procesy regeneracji skóry, wzmacnia jej jędrność i sprężystość. Odświeża cerę zmęczoną, przywracając jej naturalny, zdrowy wygląd. 

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum (mineral oil), Sorbitan Sesquioleate, Ceresin,Glicerin, Beeswax, Ginseng (panax ginseng) Extract, Magnesium Sulfate Hepta Hydrate, Panthenol, DMDM Hydrantoin, Methyloparaben, Parfum, Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylopropional, Linalool

Cena: 7,60zł / 50ml




Moja ocena

Krem o konsystencji gęstej i dość tłustej, o ładnym delikatnym zapachu. Krem nie dla mojej skóry, ponieważ jest trochę zbyt tłusty i ciężki. Używałam kilka dni tylko na noc, ponieważ bardzo się błyszczy i niekoniecznie nadaje się pod makijaż. Po tym czasie nie zauważyłam żadnego działania przeciwzmarszczkowego, raczej zapychające. Nawilżanie niewystarczające, raczej zauważyłam działanie natłuszczające. Opakowanie standardowe, plastikowy słoiczek, wypełniony po brzegi kremem z wygodnym zamknięciem. Niska cena kremu zachęca do zakupu, niestety ja go nie kupię dla siebie, z wyżej wymienionych powodów. Osobiście oceniam go dostatecznie.

Zapraszam na stronę producenta i fanpage





Znacie, mieliście może ten krem ?




Przypominam o konkursie, 
nagroda niespodzianka czeka na zwycięzcę...



Podpowiedź dodatkowa:

STAWIAM NA DELIKATNOŚĆ.



12 komentarzy :

  1. Nie znam :) Ale skoro zapycha, to ja podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie niestety też się nie nadają takie tłuste kremy, zaraz całą twarz mam zasypaną. Ale moja mama tylko takich używa, może sprezentuje jej na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie zdecydowałabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię tłustych kremów, ale cena zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam krem z tej lini z nagietka i dobrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. E, z Twojego opisu wynika, że nic ciekawego. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena zachęcajaca, ale jeszacze nie dla mnie takie kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie muszę używać jeszcze takich kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mialam matujacy i bylam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może zamówię go dla mamy na prezent mikołajkowy ale twoja recenzja trochę mnie zniechęciła :(

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )