Szukaj na tym blogu

piątek, 1 marca 2013

Hegron - Szampon do włosów Basic "uniwersalny"

Witajcie kochani...

Dzisiaj włosowo, czyli recenzja szamponu 
Hegron z proteinami mleka.





Szampon do włosów marki Hegron otrzymałam

 od Pani Moniki do przetestowania 

dzięki Credo PR



Od producenta:

Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i prowitaminę B5. Odbudowuje strukturę włosów. Włosy stają się miękkie, nabierają połysku, łatwo się rozczesują. Posiada przyjemny świeży aromat, jest łagodny i odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.
skład:



Moja opinia:

Szampon jest w dużej butli 500ml. i wszystko byłoby fantastycznie gdyby nie ogromny otwór, przez który bardzo dużo na raz wylewa się kosmetyku. Butla jest dość ciężka, więc dozowanie odpowiedniej ilości sprawia nie lada problem, szkoda że nie ma w środku korka z mniejszą dziurką lub zamykania typu "klik". Szampon o konsystencji kremowej nie zalicza się do gęstych, ale nie jest przez to mniej wydajny, wręcz przeciwnie. Wystarczy odrobina, a szampon ładnie się pieni i dobrze myje włosy. Zapach powiedziałabym że średnio przyjemny, choć nie wyróżniający się niczym szczególnym, raczej przypominający stare czasy szamponów uniwersalnych. Po umyciu zawsze nakładam odżywkę, więc nie umiem powiedzieć jak włosy się rozczesują bez odżywki. Włosy są miękkie i zachowują świeżość przez dwa dni, co jest dla mnie ważne, moje włosy dzięki niemu nie przetłuszczają się i zachowują ładny wygląd.




A Wy miałyście może ten szampon ?
Jak go oceniacie ?

Pozdrawiam M...



9 komentarzy :

  1. Nie miałam tego szamponu, ale kusi mnie razem z odżywką. Szkoda, że nie pomyśleli z tym otworem, przecież jest tyle wygodnych rozwiązań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to wystarczyłoby wkładany do środka dodatkowy korek z małym otworkiem żeby nie zmieniać całkowitego wyglądu...:)

      Usuń
  2. Ja niestety potrzebuję szamponów bardziej specjalistycznych, przeznaczonych do ujarzmienia moich zniszczonych, suchych włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś otagowana: http://szczescie-mamy.blogspot.com/2013/03/zwyky-piateczek-o-wszystkim-i-niczym.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio pisałam o szamponie tej wersji, tyle,że migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję miodową i ma bardzo ładny, delikatny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja potrzebuje bardziej pielęgnacyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki Hegrona bardzo lubię, szamponu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale co raz bardziej chcę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )