Szukaj na tym blogu

piątek, 15 marca 2013

UZNANIE USKRZYDLA...

Kochani chciałam się pochwalić zaszczytem jaki mnie spotkał dzisiaj...



Moje zdjęcie zawisnęło na stronie głównej, jest to fantastyczne wyróżnienie za ciekawe/dobre zdjęcie.



Lubicie robić zdjęcia?

Macie ciekawe pomysły? 
Więc zachęcam do przyłączenia się...







 I zaszczyt spotkał mnie
parę dni temu również
Wyróżnienie jakim jest zdjęcie na głównej, nie zdarza się co dzień, więc jest się z czego cieszyć...

A poniżej kosmetyki firmy FM, które uwielbiam i również przyczyniły się do mojego szczęścia...:)




Takie drobiazgi mnie dodają skrzydeł
a Wam...???

24 komentarze :

  1. Gratulacje.
    Kosmetyków nie znam, z pewnością są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam "złamanie skrzydła"... chyba muszę iść spać :D ale zdjęć gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjęcie jest super kochana, brawo:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widziałam tam wiele Twoich świetnych zdjęć i niekonicznie były na głównej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć...:Dziękuję...:)

      Usuń
  5. gratulacje! to jest dopiero wyróżnienie! :) dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, ładne wyróżnienie oby tak dalej Maju

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Widziałam wczoraj główne na bangli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) śliczne zdjęcia robisz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację!! każde wyróżnienie dodaje skrzydeł :))

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )