Szukaj na tym blogu

piątek, 20 czerwca 2014

Słowo wytłumaczenia...

Kochani
Wiele razy zabierałam się do napisania tej notki, ale za każdym razem albo coś mi wypadło, albo stwierdziłam że nie będę pisać bo to tylko przejściowe chwilowe kłopoty i przecież za chwilę wrócę do blogowania.
Tak się jednak nie stało i już od ponad miesiąca część z Was dopytuje się gdzie jestem kiedy wrócę.
Nawet sobie nie zdajecie sprawy jak bardzo jest mi miło z tego powodu że wiele z Was o mnie pamięta /nawet tęskni;)/
Niestety z przykrością muszę stwierdzić że jeszcze trochę ta przerwa potrwa, mam nadzieję że wszystko mi się tak poukłada że będę mogła za kilka tygodni z nową energią i pomysłami wrócić do blogowania. Teraz mam wiele spraw do rozwiązania i to zajmuje mi wolny czas i moje myśli kieruje w jednym kierunku. 


PROFIL CHWILOWO NIECZYNNY 


Nie sposób zajmować się czymś bez wkładania w to serca, /ja tak nie potrafię/ więc jak już będę gotowa powrócę do Was z wielką przyjemnością.
Przez ostatni miesiąc zauważyłam że kilka osób nie miało ochoty obserwować nieczynnego profilu, mam nadzieję jednak że nie będzie zbyt wielu takich niecierpliwych i najwierniejsi zostaną i poczekają na mnie ile będzie potrzeba...

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, życzę udanych wyjazdów urlopowych,
 samych słonecznych i radosnych dni !


BUZIAKI :*


60 komentarzy :

  1. w takim razie życzę szybkiego poukładania spraw:) poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, ja mam podobnie i rozumiem dobrze o czym piszesz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy na Ciebie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się właśnie zastanawiałam gdzie się podziewasz. Ostatnio i ja miałam nawał obowiązków w tym multum nauki na egzaminy i odwiedzałam blogi bardzo rzadko. Teraz złapałam chwilę czasu i zdałam sobie sprawę, że chyba dawno Cię nie widziałam na liście czytelniczej. A tu taki post...
    Mam nadzieję, że czymkolwiek się teraz zajmujesz to wszystko ułoży się dobrze i dasz sobie radę.
    Obyś też kiedy wszystko się ułoży wciąż miała motywację, żeby do nas wrócić.
    Pozdrawiam i trzymam mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego, poczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. poczekamy, poukładaj sobie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, czekam i będę czekać :) Bardzo mi się spodobało Twoje podejście do sprawy, gdy napisałaś o tym, że nie da się zajmować czymś bez serca - to prawda.
    Trzymam kciuki i gorąco Cię pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj jak najszybciej :) pomyślnego poukładania wszystkich spraw :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wracaj jak sobie wszystko poukladasz, na pewno bede czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki by wszystko się ułożyło po Twojej myśli.
    Czekam na powrót .... :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, żebyś sobie na spokojnie wszystko poukładała i do nas wróciła :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas czekam, ale często brak mi czasu, więc i mnie w blogosferze mało, ale kiedyś obie wrócimy na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wszystko szybko się ułoży i wrócisz szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana czekamy na Twój powrót :) Odnalazłam troszkę czasu na przeglądanie blogów i coraz bardziej brakuje mi Twoich wpisów :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie można kupić tą odżywkę? Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów) Kallos

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieplanowana ciąża?

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam kilka starszych postów - na pewno będę zaglądała cześciej :)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim wypadku czekamy na powrót, ja nie byłam u Ciebie chyba ze 100 lat, ale to nie znaczy, że zapomniałam, więc Ty też nie zapominaj o nas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś długo się opierniczasz słonko z tym powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedawno znów zrobiłam rafaello z Twojego przepisu, pycha ;) Mam nadzieję, że niebawem wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  21. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  22. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  23. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )