Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 grudnia 2013

Co zrobiły z moimi paznokciami odżywki Lovely

Witajcie
Dzisiaj mam dla Was post dość drastyczny ! 
Nie czytajcie go, jeśli nie macie ochoty oglądać skutków tychże odżywek




Producent zapewnia same pozytywne efekty, niestety w moim wypadku to się nie sprawdziło





Używałam tychże trzech odżywek przez prawie dwa tygodnie, zużycie ok 1/3 każdego opakowania. 

Chcecie zobaczyć rezultaty tych zabiegów ?




 

Smarowałam, masowałam, zgodnie z zaleceniami, niestety moje paznokcie są bardzo wymagające. Choć były w przyzwoitym stanie przed zastosowaniem odżywek, to teraz są znowu w opłakanym stanie. Porozwarstwiane, kruche i matowe. Cienkie jak kartka papieru, a końcówki ostre jak żyletka.



Tak wygląda zużycie, może komuś z Was pasowała, któraś z odżywek ?

Chętnie oddam, 
jeśli ktoś ma na nie ochotę, pisać na meila...



Kilka dni temu, zaczęłam stosować kolejną odżywkę, i bardzo jestem ciekawa efektów. Mam nadzieję że nie zaszkodzi jeszcze bardziej...





Może macie jakieś sprawdzone sposoby, aby wzmocnić płytkę paznokci ?






Pozdrawiam MTTEAM

92 komentarze :

  1. Faktycznie Ci nie pomogly... Na mnie miały raczej działanie neutralne, też nic wyjątkowego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, biednaa, kiedyś miałam, nie widziałam ani pozytywnych efektów. czasem lepiej zainwestować w coś porządnego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w co zainwestować ?

      Nie zawsze drogie - znaczy dobre...

      Usuń
  3. ojej, faktycznie wygląda to tragicznie :/ pamiętam, że dawno, dawno temu stosowałam jakąś odżywkę z Lovely, ale w sumie nie przypominam sobie czy miałam z nią niemiłe przejścia...
    jeśli moje paznokcie są w naprawdę opłakanym stanie to po prostu muszę je obciąć i zapuścić od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie to nie działa, z natury mam bardzo cienkie i delikatne paznokcie, dlatego chciałam je czymś wzmocnić...

      Usuń
  4. Masakra :( Mam nadzieje, że nowa odzywka Ci pomoże. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie stosowałam tych odżywek, ale widać, że nie są godne polecenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że na mnie tak zadziałały, nie znaczy że inni nie będą zadowoleni...

      Usuń
  6. ojojojjj nie fajnie.... dla mnie odżywka która działa cuda to tak która jest do wygrana w moim rozdaniu jest najlepsza Ever :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie wygrać, ale to trzeba mieć ogrom szczęścia...

      Usuń
  7. wspolczuje, nie uzywalam ich nigdy

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie na paznokcie bardzo dobry wpływ ma olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowałam przez dość długi czas olejem kokosowym z BU, ale stan paznokci nie polepszył się...

      Usuń
  9. kurcze,,, strasznie zareagowały Twoje paznokcie na te odżywki. Również mam jedną tylko chyba z innej serii ale akurat dobrze działała na moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie że dobrze zadziałała na Ciebie...

      Usuń
  10. U mnie na szczęście nic takiego się nie stało

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię tą wersję z wit. C :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy najwyraźniej inną strukturę paznokci...

      Usuń
    2. Pewnie tak. :)
      Mam nadzieję, że nowa odżywka pomoże Ci :)

      Usuń
    3. Też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  12. A fuj, dobrze wiedzieć, czego unikac. Masakra jakaś, miało pomóc a zrobiło odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam dobre doświadczenia z kosmetykami sulphur ale tej odżywki jeszcze nie miałam, jestem w szoku i współczuję Ci tego co stało się z Twoimi paznokciami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory także miałam dobre doświadczenia z kosmetykami sulphur, mam nadzieję że ta odżywka będzie lepsza niż Lovely...

      Usuń
  14. Ja zawsze stosuję odżywki na zmianę, zauważyłam, że gdy zbyt długo stosuje się tą samą to przestaje działać. Warto zainwestować w zwykły utwardzacz do paznokci, ja maluję paznokcie na zmianę -odżywka 3dni- lakier 2/3dni- utwardzacz 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kuracja, to kuracja, jeśli się za coś biorę to stosuję zgodnie z przeznaczeniem... Być może to jednak błąd ...?

      Usuń
  15. Miałam ten sam problem. polecam odżywkę diamentową w takim złotym opakowaniu od Sally Hansen ;) mimo ze cena ok 45-50 zł to działą cuda i co najważniejsze paznokcie nie wracają do stanu poprzedniego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już każdej odżywki się boję kupować... Wydałam na odżywki masę pieniędzy i wciąż to samo...:(

      Usuń
    2. uwierz mi że ta Ci pomoże ;*

      Usuń
  16. Współczuję... myślę, że Agda Ci pomoże, to dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję od kilku dni, ale póki co nie ma efektów.... A paznokcie mocno skróciłam :(

      Usuń
  17. Jeju, nieciekawy efekt :/ auuu ...

    Odżywkę z Sulphur używałam, jest fajna :) mam nadzieję, że Ci pomoże!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj.. :/ Nie używałam ich nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten sam problem, ale po hybrydach.. nic nie pomaga moim pazurkom :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na krótko to pomaga odżywka Eveline, ale stan paznokci poprawia na chwilę...

      Usuń
  20. Mam tą z witaminą C, w prawdzie już mi się kończy, a nie zdziałała nic dobrego, ale nie zniszczyła mi paznokci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fatalnie, że używa się, używa, a efektów brak...

      Usuń
  21. Nigdy ich nie używałam, ale teraz używam Nail Tek II i po niecalych 2 tyg widzę pozytywne efekty :) Pozdrawiam! I zapraszam do rozdania u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nail Tek II to kolejna którą sobie zapiszę i kiedyś wypróbuję... Dzięki :)

      Usuń
  22. miałam zieloną niby miała stymulować wzrost paznokci, a spowodowała że się rozdwajały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko mnie zaszkodziły... Przykro mi...

      Usuń
    2. niestety u mnie się nie sprawdziły.

      Usuń
  23. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/12/rozdanie-kosmetyczne.html#comment-form
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. jej, okropnie wygladają :| a może to trzeba bardziej "od wewnątrz" zadziałać skoro mówisz, że tak ciężko z odżywkami?
    Ja jestem zadowolona z odżywki Eveline "8w1", mam cienkie i rozdwajające się paznokcie a po niej miałam "szpony"
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, Eveline używałam także 8 w 1 ale chyba zbyt długo bo przebarwiło mi płytkę, a potem zaczęły się mocno rozwarstwiać... Teraz czasem sięgam po 9 w 1 ale na krótko bo się boję dłużej używać...

      Usuń
  25. Gdzie kupiłaś tą Agdę? U mnie paznokcie wyglądają bardzo podobnie po odstawieniu Eveline... Niestety, Sally Hansen nie dała rady i musze obcinać paznokcie od oporu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sally Hansen nie dała rady ? O kurczę, a ja się właśnie na nią nastawiałam...

      Agdę dostałam do testów, więc jeszcze nie wiem gdzie można kupić, napiszę o tym w poście jak się dowiem...

      Usuń
  26. ja zaczynam stosować eveline ale przyznam szczerze że mam obawy bo się naczytałam różnych recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie są skrajne... i bardzo dobre i bardzo złe... Najlepiej zbyt dużo nie słuchać tylko sprawdzić na sobie...

      Usuń
  27. Widziałam je wiele razy, ale jakoś nigdy mnie nie kusiły. I dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja używam odżywki z Eveline 9w1 i jest genialna! :) może jej spróbuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, jest bardzo dobra dla mnie, ale tylko wtedy jak ją stosuję, jak przestaję wszystko wraca... natomiast boję się stosować zbyt długo bo nie chcę żeby się powtórzyła historia jak z odżywką 8 w1

      Usuń
  29. Co za dużo to nie zdrowo może?
    Nie wiem, ale szczerze współczuję. Ja mam niebieską taka, używam raz na kilka dni - jest do zmiękczania skórek (może to ona Ci zmiękczyła paznokcie?) Osobiście wole olejek rycynowy i cytrynę. No i suplementacja od wewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może suplementacja by pomogła, ale jakaś taka konkretna...

      Usuń
  30. moja koleżanka też stosowała te odżywki i miała dokładnie to samo co Ty, dlatego trzymam sie od nich z daleka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed zakupem, nie słyszałam jakichś super złych opinii, bo może bym ich jednak nie brała...

      Usuń
  31. Ja polecam odżywkę Herome,stosuję ją od dwóch lat i polecam z czystym sumieniem :) Fakt że kosztuje ok 40 zł,ale mi starcza na ok pół roku a na paznokcie działa cudownie

    OdpowiedzUsuń
  32. ja miałam kiedyś tą taką różową jasną, lubiłam ją sobie wcierać na skórki, bo fajnie je nawilżała :D

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda, że się nie sprawdziły. Tak uroczo wyglądają buteleczki.
    Ja stosuje sok z cytryny i kupiłam regenerum w aptece. Przyznam, że jest poprawa, choć żeby mieć idealne paznokcie to musiałabym chyba nic nie robić, ani nie sprzątać, ani nie myć naczyń, ani nie wykonywać żadnych prac domowych.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie ufam takim odżywkom. U mnie na mocne paznokcie sprawdza się: suplementacja (dobre tabletki na włosy i paznokcie, np Prolady) oraz olejowanie paznokci i skórek. Aktualnie używam do tego celu rafinowanego oleju kokosowego. Przy regularnym stosowaniu efekty są super, spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samego oleju kokosowego próbowałam, ale może zbyt krótko, albo powinnam coś jeszcze od środka...

      Usuń
  35. miałam tylko wapniową i u mnie wręcz przeciwnie, bardzo pomogła i paznokcie poprawiły się :)
    polecam za to olejowanie paznokci w lekko podgrzanym oleju - ja preferuję arganowym lub migdałowy :)
    eveline u mnie się nie sprawdziła, przez kurację super, a po lub po dłuższym czasie w drugą stronę, łamały się na potęgę ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne mają opakowania,szkoda,że zawiodły.Ja mogę polecić odżywki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  37. o kurcze nie ciekawie to wygląda. Mnie podobnie (na szczęście nie aż tak) zmasakrował pazurki pewien zmywacz do paznokci. Na szczęście same się zregenerowały :)

    OdpowiedzUsuń
  38. teraz już wiem czego nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj...nie dobrze ..Ja miałam z tej firmy taką białą /mleczną odzywkę i nawet fajna była dla moich paznokci a tych nie znam odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  40. wcale mnie dziwi słaba jakoś tych odżywek , lakiery Wibo są straszne i niszczą paznokcie nawet mimo bazy a to chyba ten sam producent co Lovely

    OdpowiedzUsuń
  41. O kurka wodna. Faktycznie niszczą paznokcie. Wygladaja w oplakanym stanie. Widac bardzo doskonale ich kruchosc i cienkosc az szkoda mi Cie kochana.. Moze smaruj je na noc olejkiem rycynowym albo olejem ? Tzn zanurz w oliwie z oliwiek paznockie aby sie wzmocnily i powtarzaj tak kilka razy w tygodniu bo bardzo zle to wyglada i wolalabym bys byla zadowolona :( http://wlosomaniakaroli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ojej, szkoda ze się nie sprawdziły ja odżywkę diamentową Eveline stosuje i jak dla mnie jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej, co one najlepszego narobiły? :( Ja obecnie używam utwardzacza z żelazem z Pease :)

    OdpowiedzUsuń
  44. O kurcze! Kilka lat temu używałam te odżywki i były naprawdę super!
    Szkoda tylko Twoich paznokci!:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej u każdego może inaczej podziałać...

      Usuń
  45. Jakie wstrętne odżywki, jak tak sobie przypominam, to miałam okropne problemy z paznokciami w ubiegła zimę i wówczas korzystałam z odzywki strong też tej firmy. Kto wie, czy to nie ona też mnie tak załatwiła...
    Oby ta kolejna Ci pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Faktycznie nie za fajnie ale lakier zawsze można użyć po regeneracji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wiesz co, może to z nadmiaru witamin .. ja mam zdrowe paznokcie i jakakolwiek odzywka wywołuje ich ból.. dosłownie BÓL ..

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja polecam odżywkę eveline 8w1. Jest super:)) I nie jest droga! Ja swoją kupiłam w Rossmanie. Spróbuj:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurczę... źle to wygląda... Odżywka Lovely (mam te ciemnoróżową) mi pomogła bardzo, natomiast odżywka Eveline 8w1 bardzo źle działa na moje paznokcie, są po niej przesuszone, łamliwe i nie umiem całkowicie jej zmyć.Widać, że na każdego co innego działa ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, właśnie zamierzam kupić jedną z tych odżywek po raz pierwszy (promocja - 49% w Rossmannach), ale Twój wpis trochę mnie zniechęca. Właściwie to mam już pielęgnacyjne cudeńko: masełko - krem specjalnie do paznokci na bazie naturalnych składników i wosków, w Polsce niedostępne. Może sobie po prostu zafunduję tylko ładny lakier? Po co się denerwować?

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )