Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 czerwca 2013

Spotkanie Poznańskich blogerów kosmetycznych

Jak większość z Was wie, dzisiaj miałam przyjemność być na spotkaniu z innymi blogerkami i jednym rodzynkiem. 

Spotkanie było bardzo miłe i przyjemne, było dużo wybuchów śmiechu i wszyscy fajnie się bawili.
Miałam okazję poznać wiele fantastycznych osób i bardzo się cieszę, że nic mi nie wyskoczyło po drodze i mogłam w nim uczestniczyć.










Większość z nas miała aparaty fotograficzne i to one głównie królowały na tym spotkaniu ;)
Często robiliśmy sobie zdjęcia jednocześnie :)


Było to moje pierwsze spotkanie i jestem pewna że nie ostatnie
 JUŻ MYŚLĘ O KOLEJNYM ;)


Macie już jakieś spotkanie za sobą ?
Jak się one Wam podobają ?





 Pozdrawiam MTTEAM



Przypominam jeszcze o rozdaniu !





 A jeśli zgłoszeń będzie więcej to świetnie bo nagród przewidzianych jest dużo więcej!



Nie czekaj do ostatniej chwili bo przegapisz swoją szansę!

ZOSTAŁ NIECAŁY TYDZIEŃ!


ZAPISZ SIĘ



66 komentarzy :

  1. Bardzo żałuję, że nie mogłam być.
    Widać, że humory dopisywały.
    Mariolu - poznamy się przy najbliższej okazji :*
    Mam nadzieję, że nic nieoczekiwanego się nie wydarzy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne miejsce :) Fajnie że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie było fajnie ;)
    ja jeszcze na żadnym nie byłam, bo wszędzie mam daleko ;[

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj strasznie zazdroszczę Wam tych spotkań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także zazdrościłam, aż w końcu pojechałam i tyle...:)

      Usuń
  5. widać, że spotkanie się udało:) strasznie zazdroszczę, bo jeszcze na żadnym nie byłam:( w ogóle sporo Was tam było:)

    ps. napisałabym coś o ilości giftów, które dostałyście, ale nie chcę wyjść na wredotę:P Ty już wiesz o co chodzi:P

    OdpowiedzUsuń
  6. i pogode ładną miałyście :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ni byłam na żadnym spotkaniu, ale na pewno jeśli będzie gdzieś niedaleko mnie sie wybiorę. Świetna sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, można osobiście poznać ludzi z poza ekranu kompa...:)

      Usuń
  8. Spotkanie musiało być fantastyczne - zazdroszczę niezapomnianych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niebawem się na takie gdzieś załapiesz...:)

      Usuń
  9. Nigdy nie uczestniczyłam w tego typu spotkaniach. Na pewno była wspaniała atmosfera i miło spędziłaś czas poznając ludzi z drugiej strony monitora..to takie inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej poznałabym wszystkich moich obserwatorów i obserwowanych.... żeby to tylko było realne...:)

      Usuń
  10. mam nadzieje, że kiedyś też będę mogla uczestniczyć w takim spotkaniu :) musiało być wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musiało byc sympatycznie ...widać to po minach uczestników...wszyscy uśmiechnięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że spotkanie się udało... ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, pozytywną atmosferę :) Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam : )
    Racja spotkanie było bardzo udane ; )

    Mam nadzieję, że nie będzie miała Pani za złe, że ukradnę kilka zdjęć ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika ja Cię uduszę....:D
      Za tą "panią" nie za zdjęcia...:D

      Usuń
    2. Dobrze Mariolu poprawię się : D
      mam nadzieję, że na następnym spotkaniu również się pojawisz : )

      Usuń
    3. Jasne kochana, jeśli tylko będzie to jestem...:)

      Usuń
  15. Dziękuję za mile spędzony czas:) Mogę prosić o wysłanie zdjęć na theblondines@gmail.com ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że tak późno dowiedziałam się o tym spotkaniu bo na pewno bym na nie przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą inne to się załapiesz...:)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że informację o kolejnym spotkaniu znajdę wcześniej :)

      Usuń
    3. Będę głośno trąbić...:D

      Usuń
  17. Rzeszów spotyka sie w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba zorganizować kolejne! Ogranizujemy razem?

    OdpowiedzUsuń
  19. było cudownie, do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za miłe spotkanie :)
    Do nastepnego, może będziemy miały okazję dłużej ze sobą porozmawiać ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. było bardzo fajnie, dziękuję i mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To bardzo fajna sprawa. Ja na spotkaniu bloggerów nigdy jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój to także był pierwszy raz, ale teraz już wiem że na pewno nie ostatni...:D

      Usuń
  23. atmosfera przyjemna, przynajmniej takie sprawiacie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja, jak zwykle, jem ;)

    Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe spotkanie. Jak się okazuje, nie trzeba się spotykać dla prezentów, aby się dobrze bawić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam w lipcu na kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że spotkanie się udało :) A my widzimy się w lipcu, o ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja jeszcze na żadnym spotkaniu nie byłam ale jestem początkującą blogerką, mam nadzieję, że wszystko przede mną, uwielbiam oglądać i czytać takie relacje. fajnie że miałyście okazje spotkać się i dobrze bawić w swoim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie spotkania są fantastyczne :) Ja ostatnio byłam w Chełmie. Relacja będzie wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać po zdjęciach fajnie bawiłyście się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia, ciężko tak pogadać z każdym na takim spotkaniu, mam wielką nadzieję, że na kolejnym nadrobimy :))
    pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam, że było takowe spotkanie, wspaniale Was wszystkie widziećw całej okazałości :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za spotkanie! Do następnego : ))

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda że u mnie w pobliżu nikt nie ma ochoty zorganizować takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )