Szukaj na tym blogu

sobota, 16 marca 2013

Brait - preparaty do mebli

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę z bardzo miłym listem i propozycją współpracy z czego bardzo się cieszę.



Oczywiście nie byłabym sobą żebym natychmiast nie wypróbowała choć troszkę, żeby sprawdzić choćby zapach.
Zapachy są wspaniałe i bardzo mi przypadły do gustu,
ale na całą recenzję musicie trochę poczekać, aż bardzo dokładnie sprawdzę na różnych rodzajach mebli.




Kilka słów o marce Brait:
Marka Brait istnieje na rynku od 15 lat oferując szeroką gamę produktów chemii gospodarczej. W tym czasie zaufało nam stale rosnące grono wiernych klientów, którzy doceniają przede wszystkim wysoką jakość produktów. Nowoczesny design opakowań, innowacyjne receptury oraz skuteczność działania sprawiają, że konsumenci chętnie sięgają po markę Brait. Produkty Brait można znaleźć w ofercie większości międzynarodowych sieci handlowych w Polsce, są szeroko dystrybuowane w handlu tradycyjnym oraz eksportowane do wielu krajów. Producentem marki Brait jest firma Dramers S.A. – uznany producent chemii gospodarczej i kosmetyków.
Firma Dramers S.A. powstała w 1992 roku. Specjalizuje się w produkcji wyrobów chemii gospodarczej m.in.: odświeżaczy powietrza, preparatów do mebli, płynów czyszczących: do drewna, paneli, płynów uniwersalnych, produktów do WC – żeli i kostek. W ofercie firmy znajdują się także kosmetyki zapachowe: dezodoranty, wody toaletowe, kosmetyki pielęgnacyjne mydła i żele pod prysznic oraz produkty do golenia i po goleniu. Dramers S.A. jest również producentem kosmetyków do stylizacji włosów oraz wyłącznym dystrybutorem marki Jelp na rynku polskim.
Chcecie zobaczyć więcej produktów jakie ma w swojej ofercie ta marka ?


A Wy macie jakieś sprawdzone preparaty do mebli, które warto polecić...?



Pozdrawiam MTTEAM




16 komentarzy :

  1. Bardzo fajna współpraca. Na pewno preparaty się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, produkty codziennego niemal użytku...:)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je zaczęłam używać, zapach nie duszący co najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa współpraca! ja czyszcze zazwyczaj takimi chusteczkami z Biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam, bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam swoje ulubione mleczko do mycia mebli :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam używam nawilżanych chusteczek przeciwkurzowych, dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie znalazłam takiego specyfiku do mebli, który by mnie zachwycił, więc zawsze wybieram coś innego :) Miłego testowania!: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję świetnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję kolejnej współpracy , brawo

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )