Szukaj na tym blogu

sobota, 23 marca 2013

SECHE VITE Dry Fast Top Coat Utwardzacz do lakieru

Recenzja Top Coat. 
Produktu który dostałam to testowania w ramach współpracy 
o której pisałam TUTAJ






Opis producenta:


Wysuszacz i utwardzacz, top coat do lakieru szybko schnie, daje piękny lustrzany połysk, manicure jest gotowy juz po chwili.


JAK UŻYWAĆ:

Trzeba nabrać wprawy w nakładaniu Seche Vite, inaczej mogą pojawić się problemy. Ważne jest by nie nabrać za mało, na końcu pędzelka musi być spora kropla Seche Vite
i trzeba starać się by nie dotknąć samym pędzelkiem jeszcze mokrego lakieru
(bo powstaną brzydkie prześwity w lakierze), tylko rozprowadzać na paznokciu tę kroplę.


Nakładając Seche Vite trzeba pokryć też końcówki paznokci, inaczej lakier szybko zacznie z nich schodzić.

Nie nakładaj Seche Vite na suchy lakier, bo zwyczajnie zejdzie płatem z paznokcia, czyli nie stosuje się go jako warstwy odświeżającej manicure.  






Moja opinia:


Produkt ten zastosowałam po raz pierwszy nie czytając jak stosować, dlatego nałożyłam go na suche paznokcie. Dużym problemem było rozprowadzenie na paznokciach gęstego specyfiku i moja myśl to była "co to jest"? oczywiście po bardzo krótkim czasie lakier zaczął mi schodzić płatami.  Postanowiłam dokładnie się dowiedzieć jak stosować, bo być może robię coś nie tak. Okazało się że wszystko robiłam nie tak. Top Coat nakłada się jedną kroplą i jednym w zasadzie pociągnięciem na mokry jeszcze lakier, oczywiście pamiętając o końcówkach paznokci. W odpowiedni sposób nałożony Top Coat przedłuża żywotność lakieru do ok 6-7 dni niezależnie od marki lakieru. Po użyciu paznokcie mają przepiękny połysk, który przypomina taflę błyszczącego lustra. Lakier dzięki temu nie sciera się i zachowuje piękny połysk przez następne dni, jak by dopiero był użyty na paznokciach. Jestem zadowolona z tego produktu i od początku byłabym zadowolona, gdyby doczytała napisy na buteleczce a jest to jego minus, którym są zbyt małe napisy na opakowaniu. W żaden sposób nie jest możliwe odczytanie co pisze na buteleczce. Kolejnym minusem jest gęstnienie produktu już w połowie jego zawartości, co bardzo utrudnia i tak dość skomplikowaną jak dla nowicjusza aplikację.
Moja ocena końcowa to 4/5 możliwych



Współpracuję

 I polecam





Używacie Top Coatu ?

Macie jakiś super sprawdzony do polecenia?



Pozdrawiam MTTEAM




19 komentarzy :

  1. Ja nie używm. Ładny odcień czerwieni za to widzę na Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne zdjęcia zrobiłaś kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam zgadzam sie z Kornelia zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. duzo dobrego o nim już słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo osób zachwala ten produkt. Mi byłby zbędny, bo lubię zmieniać kolor paznokci góra co dwa dni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie nabłyszczacze:)

    Zapraszam do wzięcia udziału w akcji Maliny http://testykosmetyczne.blogspot.com/2013/03/akcje-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ... może się skuszę na niego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten top coat. Znacznie przyspiesza wysychanie lakieru, a ja nie cierpię czekać, aż lakier zupełnie wyschnie. Z nim to nie jest już problem. Ja nie miałam problemów z aplikacją, nie zdarzyło mi się też, aby lakier schodził mi z paznokci płatami, pomimo, że nakładam go jak zwykły lakier nawierzchniowy. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę jaki fajny produkt :) Ja używam z Miss Sporty i też sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te zdjęcia to robisz niesamowite. zawsze takie pomysłowe i w ogóle. co do top coatu się nie wypowiem, bo nie używam żadnego. jedynie wysuszacz gości w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. utwardzacze do lakierów to super wynalazki , akurat tego nie używałam , wolę inna markę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zraziłam się do utwardzaczy po tym jak kupiłam taki od Golden Rose. Może ten by mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam z Sally Hansen. Jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszamy wszystkie fanki Seche Vite do polubienia fanpage Seche,na którym niebawem będą liczne okazje do otrzymania tego właśnie produktu:) https://www.facebook.com/pages/Seche/226289967537432?ref=hl

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )