Szukaj na tym blogu

sobota, 2 marca 2013

UWAGA KONKURS ! ! !


KOCHANI OGŁASZAM 
KONKURS NA BANER ! ! !

Od dłuższego czasu myślę nad banerem na moim blogu i całą oprawą, żeby było ładnie i przejrzyście, dlatego też dam się wykazać zdolnościami, osobom lepszym ode mnie.

ZASADY KONKURSU SĄ PROSTE

1. Należy stworzyć baner reklamowy na mojego bloga i wysłać na adres:
mt.team123@gmail.com
wraz z linkiem do swojego bloga
2. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
3. Umieścić na swoim blogu notkę lub baner z moim konkursem



BANER DO POBRANIA


NIC DODAĆ NIC UJĄĆ ! ! !

Jak już wiecie jestem dystrybutorką firmy FM Group więc produktów tej firmy na pewno nie zabraknie.
Zwycięski baner, który zawiśnie u mnie na blogu zgarnia super niespodziankę !!!

Jeśli się okaże że będę miała dylemat z wyborem, będzie nagroda dodatkowa za drugie miejsce

Jeżeli ktoś jest chętny zapraszam

 oto kilka punktów regulaminu:

Organizatorem konkursu oraz fundatorem nagrody  jestem ja i odbywa się to na moim blogu 


Konkurs trwa od 02.03.2013r - 30.03.2013 r. do godz. 23:59

Warunkiem udziału jest publiczne obserwowanie mojego bloga.
 Umieszczenie bannera lub notki z moim konkursem.
Zwycięzcę wyłonię w ciągu kilku dni od zakończenia konkursu.
Koszty przesyłki pokrywam ja, wysyłka tylko na terenie Polski.
 Kosmetyki są w dużej części firmy FM Group i nie mogą być zamienione na inną nagrodę ani na równowartość pieniężną.

Jeśli macie do mnie jakiekolwiek pytania co do wyglądu banera, chętnie odpowiem i udzielę wskazówek...


Chęć wzięcia udziału w konkursie należy zgłosić w komentarzu pod postem, zgłoszenie powinno mieć następującą formę:

1. Obserwuję jako:
2. adres @:
3. Banner /link:


Zapraszam serdecznie...:)



To od Was zależy wygląd mojego bloga...!!!




Informacje dodatkowe, ponieważ pytacie mnie o to 

w e-mailach

1. Napis ma pozostać taki jak był czyli: 

Otulona zmysłowym zapachem…

2. Kolorystyka dowolna, 

aczkolwiek musi się kojarzyć ze zmysłowością, zapachem.

Byłoby idealnie jak by współgrała z kolorami na blogu

(inaczej będę musiała zmienić używaną do tej pory kolorystykę.


3. Obraz również ma się kojarzyć z zapachem, 

może to być ładny flakon perfum z FM 

lub jakiś obraz kojarzący się z zapachem, zmysłowością.


4. Można przesłać więcej propozycji, 

a baner który zawiśnie zostanie nagrodzony.


WSZYSTKIE PYTANIA MOŻNA UMIESZCZAĆ TUTAJ POD


POSTEM, A BĘDĘ ODPOWIADAĆ OGÓLNIE I INNYM MOGĄ 


SIĘ TAKIE ODPOWIEDZI PRZYDAĆ.




22 komentarze :

  1. Ciekawy konkurs, niestety nie mam takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs bardzo ciekawy, ja też nie mam takich zdolności :( Nad swoim pracowałam kilka dni a wcale się nie wyróżnia ;) Ale podoba mi się :D

      Usuń
  2. jak coś wysmyślę to prześlę - a jaką kolorystykę lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka powinna współgrać z postami na blogu, posty są zawsze w tej samej kolorystyce, chyba że baner wymusi na mnie zmianę kolorystyki postów.

      Usuń
    2. O Tobie też pomyślałam:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Można przesłać więcej propozycji, a baner który zawiśnie zostanie nagrodzony.

      Miło mi że znalazł się ktoś chętny do spróbowania swoich sił, dziękuję...:)

      Usuń
  4. 1. Obserwuję jako: Karolina G.
    2. adres @: yagoda_she@wp.pl
    3. Banner /link:http://pasjekaroliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zerknij na pocztę wysłałam Ci wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już wysyłam emaila a tym czasem zgłaszam swoją kandydaturę:
    1. Obserwuję jako: modnania
    2. adres @: aniusiablondyna@o2.pl
    3. Banner /link: http://modnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: wiolkaa93
    2. adres @: mojczyk@wp.pl
    3. Banner /link: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Twoim mailu już są banerki, a ja zgłaszam swoja kandydaturę:
    1. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    2. adres @: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    3. Banner /link: www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako puderniczka blog
    2. adres @: mi378@wp.pl
    3. Banner http://puderniczka00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bannery powinny czekać grzecznie w poczcie :)
    1. Obserwuję jako: covtrawiepiszczy
    2. adres @: poziomkova1907@gmail.com
    3. Banner: w lewym pasku bocznym, www.covtrawiepiszczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Ed
    2. adres @: inna@onet.pl
    3. Banner /link: http://ed-like.blogspot.com/p/blog-page.html


    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Kalista
    2. adres @: kalistablog@gmail.com
    3. Banner /link- http://kalistabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako:ginger g
    2. adres @:opiniuj.kosmetyki@wp.pl
    3. Banner /link:w stopce na blogu

    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zajmuję się grafiką na co dzień wziela bym udział ale nie reklamuję innych na swoim blogu. Mogę zrobić to poza konkursem.
    to-co-daje-szczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm szkoda że trzeba mieć bloga,bo chętnie wzięłabym udział :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakich rozmiarów powinien być banner?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar raczej typowy, czyli ok 1020 x 360
      Zawsze można zaproponować inny i może mi się spodobać...

      Usuń
  17. 1. Obserwuję jako: Mayyka
    2. adres @: fdemi114@interia.pl
    3. Banner /link: colorsplace.blogspot.com (baner z boku kolumny)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )