Szukaj na tym blogu

środa, 20 marca 2013

Pasje - hobby

Kochani dzisiaj z innej beczki

Pokaże Wam hobby pewnego młodego człowieka, który 
w każdej wolnej chwili oddaje się swoim pasjom.

O czym i o kim mowa ???







Jak się zapewne domyślacie, ten młody człowiek jest twórcą  fantastycznych masek, które pochłaniają jego czas bez reszty.

Chętnie się dzieli wiedzą, jaką posiada dlatego udostępnił mi zdjęcia jego wytężonej pracy krok po kroku. Oczywiście nie będę się wdawać w szczegóły techniczne, tylko pokażę zdjęcia tego artysty.

Co można zrobić z tektury falistej, gipsu, farb ?

Zapraszam 














Obejrzenie tego zapewne Wam zajęło jedynie chwilę, a wiecie ile godzin poświęca ten młody człowiek ?
Jak się dowiedziałam to szczęka mi opadła.
Zrobienie takiej maski zajmuje bagatela ponad 70 godzin

Jeśli macie ochotę zobaczyć jeszcze inne jego projekty 
zapraszam na FB
Jest tam ogromnej wielkości świąteczne jajo i inne różności.

 A oto i on
twórca pokazanych masek


Jak Wam się podobają maski ?

A Wy macie swoje pasje, które przedkładacie ponad wszystko ???



Pozdrawiam MTTEAM


12 komentarzy :

  1. 70 godzin? wow, w dobie chińskiego badziewia z produkcji taśmowej nie wiele ludzi docenia czas poświęcony przez artystę. Chociaż ostatnio nastąpił duży postęp i hand-made jest w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezłe. Już myślałam, że to Pluton będzie, ale bym się zdziwiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=F2nyI6XrdWc

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe hobby , lubię i podziwiam ludzi z pasją

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż tyle czasu? Szacunek. Maski są dopracowane w każdym szczególe, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ludzi z ciekawymi pasjami, a tworzenie masek to bardzo oryginalne hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się:) Chyba zamówię sobie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałaś otagowana:) http://lusia1982.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award_20.html#more

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Witam wszystkich.
    Dzięki za komentarze...

    Muszę się jednak wytłumaczyć z roboczo godzin.
    Dlatego wyszło 70godzin iż jest zima a nie robię tego w
    domowym zaciszu tylko w miejscu przeznaczonym na graty ogrodowe
    wiec jest różnie ;). Mam nadzieje że z nadejściem "Pani Wiosny"
    dokończę "Obcego" I będę mógł się rozwijać dalej.

    Co do prowadzenia swojego bloga nie mam na to czasu, bo mam dosyć siedzenia przy kompie w pracy a w zasadzie 3 naraz wiec..
    serdecznie dziękuje za propagowanie "Pani Prowadzącej .'^>

    Postaram się zrewanżować obiecaną sesja "Jak zrobić dobra Pizze"

    Co do złożenia propozycji projektu jestem pod meilem..

    Po2dro .'^>

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )