Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 lutego 2013

DWIE UROCZE PRZESYŁKI OD LAMBRE I Madame LAMBRE

Dzisiaj dostałam dwie wspaniałe przesyłki do testów, od firm których nie miałam przyjemności jeszcze poznać.

Jedna przesyłka jest od LAMBRE, 
a druga od Madame LAMBRE.


Zobaczcie jakie wspaniałości otrzymałam do testowania


Z oferty marki LAMBRE otrzymałam







- perfumy 20ml zapach kwiatowy,
- 2ml krem na dzień DNA shot-line,
- 2ml krem na noc shot-line,
- 2ml krem pod oczy DNA shot-line,
- 2ml serum ulttra-lifting DNA shot-line,
- pełnowartościowy krem DNA DAY,

- pełnowartościowy produkt Hydrafresh Mask.




LAMBRE to magiczne aromaty odpowiadające wszystkim odcieniom Twojego nastroju.

To delikatne i skuteczne preparaty uwzględniające szczególne właściwości Twojej skóry.

To nowoczesne kosmetyki do makijażu podkreślające najdrobniejsze niuanse Twojego stylu.


oferty Madame LAMBRE otrzymałam 





- testery wszystkich kremów i podkładów
 -  pełnowartościowy produkt - krem pod oczy Time

Code Eye

Marka kosmetyków do makijażu i pielęgnacji skóry - Madame LAMBRE jest nowością na polskim rynku. Stworzona z miłości do piękna, i dedykowana każdej kobiecie poszukującej unikalnego sposobu pielęgnowania urody.
Produkcja kosmetyków na bazie wyselekcjonowanych surowców i wybór najlepszych składników aktywnych zostały podkreślone oryginalnymi opakowaniami. Kochamy piękno i jesteśmy romantyczne, dlatego nawiązujemy do kobiecych czasów secesji wykorzystując motywy kwiatowe i bogate zdobienia.
Ciekawy design opakowań w stylu secesyjnym i współczesna paleta barw tworzą zmysłową kolekcję kosmetyków i akcesoriów do makijażu. Każdy z kosmetyków można kupować oddzielnie. Każda kobieta może z łatwością dobierać kosmetyki tak, aby tworzyć kolorystykę zestawów odpowiednich dla jej karnacji. 
Madame LAMBRE proponuje także trzy serie do pielęgnacji cery: Silk Charm do skóry dojrzałej z pierwszymi oznakami starzenia się, Aquatique – serię intensywnie odżywiająca i nawilżająca, Time Code - serię regenerującą, rewitalizującą i napinającą skórę 




Oczywiście produkt który otworzyłam jako pierwszy, to są to perfumy o zapachu kwiatowym, które przypadły mi do gustu pomimo że osobiście wybieram te o zapachach owocowych.
Więcej na temat produktów i ich jakości napiszę niebawem, a mam co testować...

Ja zetknęłam się z firmą po raz pierwszy a Wy...?

Pozdrawiam M...         



34 komentarze :

  1. Świetne paczuszki :)
    Kremik pod oczy mnie ciekawi :D Opakowanie i słoiczek ma śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Też czekam na przesyłkę z Lambre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje współpracy:) Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Potężne zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawartość paczki i piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dostałam przesyłkę Madame Lambre i już zabrałam się do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Genialny prezent w ten śmieżny dzień!
    Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje, co prawda nic mi naazwa firmy nie mówi ale czytałem że nie tak łatwo jest coś od nich dostać więc tym bardziej gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale i hmm świetne zarazem ;)
    ja jestem zadowolona z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy :)
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Od Lambre mam cienie do powiek. Mają zarąbistą pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wieeelką fanką Madame Lambre, testowanie kosmetyków tej firmy to sama przyjemność:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam oglądać te piękne opakowania M.Lambre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wspaniale produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. rowniez pierwszy raz, ale chetnie poczytam co nieco o kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wspaniałej współpracy :)
    czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam kosmetyków z tych firm, ale o Madame Lambre czytam teraz wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też o madame czytam wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję , wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Wprawdzie nie miałam okazji testować kosmetyków tych firm, ale wyglądają fajnie i myślę, że się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. slyszalam o tej firmie same pozytywy - a wogole to opakowania maja bajkowe- cudnna paczuszka !!!
    obserwuje i dziekuje za wizyte papappa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ znakomitości! Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaka superr paczuszka <3 Pierwszy raz slysze o tej firmie...

    OdpowiedzUsuń
  24. OI Madame LAMBRE czytam jedynie na blogach. Sama jeszcze nie miałam żadnego z ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  25. ile cudownych nowości do testowania !:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję pachnącej współpracy . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej firmy, ani jej produktów.
    Jedyne moje spotkanie z nią to wpisy na blogach o współpracy.
    Jedyne co mogę powiedzieć na jej temat: zachwycają mnie opakowania niektórych kosmetyków. Przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )