Szukaj na tym blogu

sobota, 8 lutego 2014

RAFAELLO - szybki przepis na pyszne ciasto bez pieczenia

Witajcie kochani
Jeśli macie ochotę na coś mega pysznego zapraszam na Rafaello
Postanowiłam zrobić na weekend i chętnie się z Wami podzielę przepisem




Składniki:
1,5 szkl cukru
3 paczki krakersów
3/4 l mleka
3 łyżki mąki ziemniaczanej
1,5 łyżki mąki pszennej
3 żółtka
2 duże paczki wiórków kokosowych 
1 cukier waniliowy 
1,5 paczki margaryny Kasi


Żółtka utrzeć dobrze z cukrem waniliowym, z 3/4 l mleka odlać 1 szkl i do niej dodać mąkę pszenną i ziemniaczaną - dobrze rozrobić na koniec dodać utarte żółtko. Resztę mleka zagotować i do gotującego się mleka wlać przygotowaną masę budyniową - ostudzić.


Margarynę Kasię utrzeć z cukrem stopniowo dodając budyń, na koniec dodać ok 1,5 paczki wiórków kokosowych i wymieszać.


Do wyłożonej papierem formy wykładać po kolei zaczynając od krakersów naprzemiennie. Trzy warstwy krakersów i trzy warstwy masy kokosowej.




Na ostatnią warstwę masy wysypać resztę wiórek kokosowych
Tak przygotowane ciasto odkładamy na ok 12 godzin do zmięknięcia krakersów.


Teraz już jest gotowe do spożycia :)





Mam nadzieję że chętnie będziecie zaglądać do mnie po przepis:)

SMACZNEGO !!!






58 komentarzy :

  1. Mniam; zaraz lecę po krakersy i robię - dzięki za przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pitole prosty szybki przepis napewno sobie zrobię. A przepis spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale prosty przepis - dzięki. W sam raz dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny nawet dla tych osób, które nie mają piekarnika :)

      Usuń
  4. często robie to ciacho - jest proste, pyszne i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaraz zabieram się za robienie tego ciasta :) Rozumiem, że mam je odstawić na 12 godzin do lodówki? Takiej sierocie jak ja, to trzeba wszystko dokładnie napisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie mogłam dopisać że to musi być chłodne miejsce :)
      No i co do godzin to ja czasem skracam czas jak się nie mogę doczekać, ale najlepiej robić wieczorem i do porannej kawki jest gotowe :)

      Usuń
    2. O dzięki :) Już mam wszystko, więc zabieram się za robienie ciacha :)

      Usuń
    3. No to smacznego weekendu życzę :)

      Usuń
    4. Dziękuję :) Już zrobione, siedzi w lodówce i do jutrzejszej kawki będzie idealne :)

      Usuń
    5. A ja dla szybszego efektu lekko namaczam krakersy w mleku :)
      Nie muszę tyle godzin czekać, wystarczą 3 :)

      Usuń
  6. Muszę sobie spisać ten przepis, teraz jestem na diecie, ale na święta czemu nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda pysznie, narobiłaś m ochoty, kupuję wiórki i biorę się za nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Z krakersami są bardziej zbliżone smakiem do prawdziwego Rafaello :)

      Usuń
  9. Świetne wyszło. Może kiedyś zrobię też. U mnie dziś wafle z kremem orzechowym.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie ciągle coś pysznego, muszę kiedyś zrobić :)
    Z pieczeniem u mnie kiepsko, więc to z pewnością mi wyjdzie hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przepis, robiłam kiedyś to ciasto z moją mamą. Chyba ją namówię i zrobimy je za tydzień. Bo już na ten weekend mam serniczek :)
    Mniam, miłego weekendu życzę :)
    Obserwuję i Zapraszam do siebie kiniaxall.blogspot.com :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej ale to pysznie wygląda!! aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie cierpię wiórek kokosowych. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pyszności ;) jak zjem to co niedawno zrobiłam to na bank zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dodałam do ulubionych, zrobię mojemu manowi na Walentynki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pychota:) Uwielbiam Rafaello w wersji oryginalnej, takiej jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda przepysznie ;) będe musiała spróbowac go zrobic
    a potem się dziwie ze przybieram na wadzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie wstawiłam swoje do lodówki; jutro dam znać jak smakowało; ale masę podjadałam mniam pychotka

    OdpowiedzUsuń
  19. Apetycznie wygląda, muszę wykorzystać ten przepis ;)
    Ja dzisiaj robiłam krówkę, tak znów :D
    Bardzo ją lubimy..

    OdpowiedzUsuń
  20. Mhm musi być pyszne :D U mnie zwykle robi się je z biszkoptem, ale z krakersami również muszę wypróbować ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. moja mamusia kiedys je robila ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. zawsze sie u Ciebie najem oczami!

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham to ciasto! jest przepyszne!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam, kocham takie połczenia!
    Robiłam coś podobnego,ale krakersy przekładałam masą karpatkową, taką z torebki ;)
    oczywiście po dodaniu składników

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm pycha. Znam wersję z herbatnikami, ciekawe czy bardzo różnią się w smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, jak tu być na diecie? :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciasto wygląda przepysznie! I dodaję tę stronę do zakładek - niedługo zrobię Twoje Rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z pewnością wykorzystam przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nareszcie coś bez pieczenia! Zrobię go na urodziny mojej córki, a że rzadko biorę się za produkcję słodkości, na pewno to doceni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda niesamowicie, ale strasznie dużo roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie tak mdli dziś ze nawet nie patrze na to;)

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba wiem co będę robić po południu:D

    OdpowiedzUsuń
  33. HMHMHM mniam mniam, ja mam podbony przepis, ale na Twoją masę idą jeszcze jabłuszka w postaci marmuladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Robiłam je raz z siostrą, jest przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy blog. Będę tutaj zaglądać częściej. Pozdrawiam i zapraszam: www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie domowe rafaello ♥ u mnie Siostra robi przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. sama nigdy nie robiłam tego ciasta ale bardzo lubię jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  38. w sam raz dla mnie, bo aktualnie nie mam piekarnika :-) wygląda smakowicie, na pewno wypróbuję przepis!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale mi ochoty narobiłaś tym ciachem :) Akurat przydałoby mi się do herbatki, którą właśnie popijam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzisiaj robiłam ja, troszkę inną wersję, ale inspirację wzięłam od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak zmieniłam przepis http://wiarygodna.blogspot.com/2014/02/po-walentynkowo-na-sodko.html

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )