Szukaj na tym blogu

wtorek, 1 października 2013

Aż 230 dziewczyn może się cieszyć prezentami !!!

Kochane dziewczyny, 
mam dla Was propozycję wzięcia udziału w testach
Zobaczcie same !


Aż 30 zestawów dla 30 dziewczyn !!!


  
 Zapraszamy przyszłe mamy do testów konsumenckich
nowych produktów marki Canpol babies.

30 zestawów zostanie rozdanych do testów, więc nie zwlekaj i zobacz czy się łapiesz na testy
więcej informacji 






Aż 200 opakowań dla 200 dziewczyn !!!



Coś dla karmiących mam!
Zgłoś się żeby otrzymać jedno z nich.


Aż 200 opakowań jest do rozdania, więc nie czekaj i zapisz się 
więcej informacji 

Mam nadzieję że są wśród moich czytelników osoby, które mają ochotę się załapać na te prezenty ?


Pozdrawiam MTTEAM

6 komentarzy :

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )