Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 października 2013

Jakość przewyższa cenę - czy na pewno ?

BeBeauty Foot Expertiv
wygładzająco-regenerujący peeling do stóp, bo o nim mowa,jest kontrowersyjny, ponieważ jedno go chwalą, inni ganią, a na ile się spisał u mnie zapraszam do lektury...



 Opis producenta


 Moja opinia:
Nigdy nie ufam tanim kosmetykom i podchodzę do nich dość ostrożnie, toteż peeling ten zazwyczaj omijałam szerokim łukiem. Ostatnio będąc w biedronce, przypomniało mi się że peeling który używałam już mi się skończył. Postanowiłam zaryzykować, tym bardziej że chodziło o niewielką kwotę. Peeling okazał się całkiem fajny, ponieważ bardzo dobrze odświeża, ładnie oczyszcza, masuje i relaksuje moje stopy. Nie jest on może bardzo mocnym zdzierakiem tylko jest delikatny w działaniu. Niemniej stopy są po takim masażu wygładzone i uelastycznione. Gładka, miła w dotyku skóra jest zregenerowana i odświeżona. Efekty są przy regularnym stosowaniu. Konsystencja lejąca ale odpowiednia, drobinki ścierające są niezbyt ostre, ale wystarczająco sobie radzą ze złuszczeniem zrogowaciałego naskórka. Moich stóp nigdy nie "zapuszczam" dlatego efekty jakie daje ten peeling zadowalają mnie w zupełności. Jedynie wydajność nie jest zbyt duża, ponieważ żeby dał odpowiednie efekty muszę go użyć trochę więcej niż innych produktów tego typu.
Moja ostateczna ocena
 to 4/5 możliwych



Miałyście już ten peeling ?
Jak u Was się on sprawdza ?




************************************
 


Na koniec zachęcam do wzięcia udziału w trwającym właśnie
w rozdaniu TUTAJ

 




Nie czekaj do ostatniej chwili bo możesz przegapić swoją szansę na wygraną ! 
Zapisałaś/eś się już? 




 Pozdrawiam MTTEAM








22 komentarze :

  1. jakie śliczne separatory :) jeśli chodzi o tą firmę to zgadzam się że jakość przewyższa cenę.... ale nie zawsze tak jest.....

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten peeling sprawdził się super ;) Za taką cene jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to bubel, pachnący kostką do toalet, nigdy więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie raz miałam kosmetyki do stóp lub do rąk z każdego byłam nie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam nigdy tego więc z chęcia wypróbuję :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna o nim myślałam i chyba się skusze

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego, ostatnio używałam peelingu od FlosLek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden peeling, który bardzo lubię:) Wspominając krem do stóp z tej serii, którym byłam strasznie rozczarowana, nie wiem, czy kupiłabym peeling:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go ale mi zupełnie nie pasował. Dla mnie jest za delikatny na peeling do stóp mimo iż stóp nie mam "zapuszczonych"

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj 1 Jak ja potrzebuje takiego malego domowego SPA. Juz nie mówiac o zwyklym pillingu ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wykończę peelingi do stóp, które posiadam to sięgnę po ten :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie miałam, ale coraz częściej przekonuję się do biedronkowych kosmetyków, więc na pewno wypróbuje :)
    Zapraszam do siebie na bloga http://zosiulinkowo.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam tego peelingu. Ostatnio trochę zaniedbałam swoje stopy, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uzywalam go,ale podobny ma Netto.niebawem bede o nim pisac,wiec zauwazysz podobienstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja zwrocila uwage na Twoj sliczny kolor na pazurkach :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam go jeszcze,ale przyjrzę mu się dokłądniej i może kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie niestety się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )