Szukaj na tym blogu

sobota, 16 listopada 2013

Woda perfumowana LUKSUSOWA damska FM 322

Witajcie 
Dzisiaj pokaże Wam kolejny mój ulubiony zapach. 
Może i Wam się spodoba ?

OTO ONE




Opis produktu:

Pogodna mieszanka soczystego grejpfruta, zmysłowej nuty jaśminu i hiacynta oraz ciepłego zapachu cedru i białego piżma.

Cena: 58,80zł / 100ml










Moja opinia:
Woda perfumowana FM 322 należy do bardzo lekkich zapachów. Jest połączeniem słodkiego owocowego z delikatnym kwiatowym zapachem. Zapach jest lekki, ale nie ulotny, trwały pomimo iż jest to tylko woda perfumowana. Doskonały na każdą porę roku. Idealny latem, dzięki swojej delikatności. Zimą dobrze się sprawdza na dzień, ale również na wieczór jest to wyjątkowa kompozycja. Jest to zapach ponadczasowy, który nigdy nie wychodzi z mody, ma swój niepowtarzalny urok i zmysłowość. Butelka szklana z jasnoróżowym płynem w środku. Atomizer działa bez zarzutu aż do samego końca. Buteleczka w kształcie jabłuszka jest trochę niewygodna w rozpylaniu perfum jedną ręką. Błyszczące napisy na grawerowanym szkle ładnie się prezentują. Nutą zapachową jest zbliżony do CHANEL - Chance Eau Tendre. Cena katalogowa to 58,80zł  za 100ml ale dla każdego dystrybutora lub odbiorcy może być tańsza o 30% dlatego zachęcam być odbiorcą.
Moja ostateczna ocena
to 5/5 możliwych







Zdecydowanie na każdą okazję.
Miałyście przyjemność już ich używać ?



********
 Przypominam jeszcze o rozdaniu
 




Pozdrawiam MTTEAM







31 komentarzy :

  1. Buteleczki rzeczywiście prezentują się świetnie. Nie miałam okazji jeszcze ich używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś czuję że trzeba będzie pomyśleć o takim pachnącym rozdaniu :)

      Usuń
  2. ja nigdy nie używałam... z tej firmy miałam tylko puder :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepięknie, a sądząc po opisie - pachną jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buteleczka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy i zapach by Cię tak samo uwiódł...

      Usuń
  5. A wiesz, że nie znam żadnych kosmetyków z FM? Buteleczki mają cudowne! I czuję, że zapach również bym polubiła....

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się pięknie, bardzo lubię takie świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tych perfum, obecnie wałkuję namiętnie nr 357 w pięknym flakoniku. Nie dość, że buteleczka cieszy oko,to zapach jest bardzo kobiecy.
    Muszę sprawdzić bliżej jakimi odpowiednikami są te 2 powyższe prezentowane przez Ciebie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o dziwo nie znam zadnego zapachu z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka bardzo ładna :) Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi się wydaje, że gustujemy w podobnych zapachach :) Uwielbiam perfumy/wody z piżmem, słodkie, owocowe, kwiatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam owocowe zapachy - zapewne i ten by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam perfum z FM. Ten zapach pewnie przypadł by mi do gustu bo bardzo lubię CHANEL - Chance

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te perfumy, ale wolę wersje w Zielonej butelce tzn 321. Są naprawdę trwałe i super świeże. Butelka zachwyca, ale ciężar swój ma. Odnoszenia w torebce raczej się nie nadaje. Poza tym cena za 100 ml jest naprawdę niska.Polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te perfumy, ale wolę wersje w Zielonej butelce tzn 321. Są naprawdę trwałe i super świeże. Butelka zachwyca, ale ciężar swój ma. Odnoszenia w torebce raczej się nie nadaje. Poza tym cena za 100 ml jest naprawdę niska.Polecam

    OdpowiedzUsuń
  15. POsiadam je i mają piękny zapach. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedne z ulubionych perfum mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )