Szukaj na tym blogu

środa, 1 maja 2013

Duet z Rossmana, czyli Alterra - szampon i odżywka do włosów...

Ten duet mnie nie zachwycił...
O czym mowa?
Alterra szampon i Alterra odżywka 



Opis producenta:

Rossmann, Alterra, Repair - Shampoo Macadamia & Feige (Szampon regenerujący `Makadamia i figa`)

Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnacje . Do produkcji szamponu regenerującego Alterra zastosowaliśmy specjalne dobrane składniki najwyższej jakości : wartościowa kompozycja składników czynnych z wyciągami makadamii* i olejem z nasion brokułu* dostarcza zniszczonym i łamliwym włosom bogatej pielęgnacji i intensywnego nawilżenia, dodającym im blasku i zdrowego wyglądu. Pielęgnujący kompleks z wyciągiem fig*, miodem * i prowitamina B5 wzmacnia strukturę włosów i sprawia , że stają się one sprężyste i łatwiejsze w rozczesywaniu.
* Z kontrolowanej biologiczne uprawy.
Gwarantowane cechy produktu
- nie zawiera syntetycznych barwników , substancji zapachowych i konserwujących,
- bez sylikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące z surowców roślinnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Skład: Aqua, Sodium Coco - Sulfate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Mel*, Hydoxpropyltrimonium Chloride, Alcohol*, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Macadamia Ternifolia Extract*, Brassica Oleracea Seed Oil*, Ficus Carica Extract*, Simmondsia Chinensis Oil *, Parfum**, Citral**, Benzyl Salicylate**, Linalool, Limonene**, Geraniol**.
* Surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie.
** Naturalne olejki eteryczne.



Rossmann, Alterra, Feuchtigkeits - Spulung Granatapfel & Aloe Vera (Nawilżająca odżywka `Granat i aloes`)


W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.

Skład: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne

 




 Moja ocena:

Zacznę od tego, że duet ten dostałam od córki, ze względu na fajny skład kupowała sobie i przy okazji również kupiła dla mnie. Po pierwszym umyciu już zauważyłam, że szampon wysusza włosy, a że używałam razem z odżywką, to nie byłam pewna czy to od szamponu to przesuszenie. Jak użyłam samego szamponu, to był koszmar ponieważ włosy miałam splątane jak nigdy dotąd. Nie mogłam ich rozczesać, były okropnie "tępe". Po użyciu odżywki, można było lepiej rozczesać, ale przesuszenie wyraźnie było na włosach. Moja córka również skarżyła się na ten szampon. Odżywka może nie idealna, ale nie najgorsza. Niestety szamponu używam do prania, bo szkoda mi niszczyć włosów, a odżywką myję, odświeżam włosy. Pomimo niezłego składu, fantastycznego zapachu, produkty te zawiodły na całej linii.

Moja ostateczna ocena to 1/5 możliwych dla szamponu

i 3/5 możliwych dla odżywki 

 


Znacie ten produkt ?

Używałyście ?

Może macie inne zdanie ? 

 

 Pozdrawiam MTTEAM

 

 

 

22 komentarze :

  1. Też myślę, że szampon jest beznadziejny, za to odżywkę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szamponu nie miałam okazji używać, ale odżywka okazała się być dla mnie totalną klapą:/ Za bardzo obciążała moje włosy i przeszkadzał mi zapach:/

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy go nie używałam i teraz wiem, że nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja też ich jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tego szamponu, bo staram się kupować apteczne szampony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana blogroll to taki gadżet jak popularne posty, tylko z linkami do postów na blogach które obserwujesz ;) dodaje się go w gadżetach

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś alterra do włosów niespecjalnie mnie pociąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do włosów mnie także nie, ale do prania szampon jest niezły...;)

      Usuń
  9. nie miałam i chyba się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ODżywkę/maskę uwielbiam za to szampon taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ciągnie mnie do szamponów alterry :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu jakaś nieprzychylna opinia ;) Dotąd trafiałam na same ochy! i achy! na temat Alterry. Szczere opinie na jakiś temat są bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam maskę z tej serii granat i aloes, mam o niej nieco lepszą opinię :)
    Co do szamponu miałam wersję z bambusem i chyba pomarańczą, głowy nie dam-w kazdym razie miał nadawać objętość i u mnie na szczęście sprawdził się lepiej, nie przesuszał ani nie plątał włosów. Widać to zależy którą serię się wybierze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie sprawdziła się ta odżywka, na szczęście :) W przeciwieństwie do innych produktów tego typu - dobrze nawilżała mi włosy, ułatwiała ich rozczesywanie i wygładzała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wszystkie włosy nadają się do stosowania "łagodnych" produktów. ja lubię szampony z lekkimi silikonami, według mnie lepiej mi służą, niż te delikatne. Ale przecież wszystko to sprawa indywidualna - po to mamy szeroki wybór produktów, żeby znaleźć coś dla siebie :) Zapraszam do mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się u mnie szampony z alterry nie sprawdziły, nie dość, że wysuszały, plątały to jeszcze wypadały mi od nich włosy a testowałam 2 z kofeiną i z pszenicą z czymś tam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych kosmetyków, ale wygląda na to, że niewiele straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tych kosmetyków. Opakowania zachęcają, może skład również, jednak szkoda, że tak przesuszają włosy.

    OdpowiedzUsuń
  19. każde włosy są inne i może nie do wszystkich rodzajów się nadają te kosmetyki. Ja używam i u mnie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )