Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 maja 2013

Dermo Body, Age, Odmładzające serum liftingujące (Tołpa)

Doskonałe serum liftingujące




Opis producenta:

Tołpa dermo body age odmładzające serum liftingujące 




Skład:

torf tołpa.®, ujędrniający kompleks ostropestu, przywrotnika, skrzypu polnego, protein sojowych, pszenicy i lucerny, wygładzający kompleks kiełków pszenicy, ekstrakt z orzechów laskowych, olej migdałowy, olej macadamia, masło shea

Działanie:

Przeciwdziała starzeniu skóry, regeneruje i odnawia. Ujędrnia, wygładza i liftinguje. Wzmacnia strukturę skóry, poprawia jej gęstość i plastyczność. Silnie nawilża i odżywia. Eliminuje suchość i przywraca komfort. Wyraźnie odmładza skórę i nadaje sylwetce prawidłowe proporcje.
Sposób użycia:
nanieś serum na partie ciała wymagające odmłodzenia (przedramiona, brzuch, wewnętrzna strona ud) lub na całe ciało. Wmasuj okrężnymi ruchami ku górze, aż do wchłonięcia. Stosuj codziennie rano i / lub wieczorem przez okres 4 tygodni. Kurację powtarzać w zależności od potrzeb.

Opakowanie: 250 ml
Postać leku: Serum
Producent: TORF CORPORA



Dwa pierwsze opiszę w innych postach, ponieważ zastosowałam każdy kosmetyk na inne partie ciała.

Dzisiaj skupię się na Odmładzającym serum liftingującym 

Kosmetyk ten stosowałam na ramiona dekolt i biust, jestem zadowolona z błyskawicznego rozprowadzania kosmetyku na skórze. Konsystencja lejąca, raczej rzadka, doskonale i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy, czego nie lubię w innych kosmetykach. Butelka o poj. 250 ml z wygodną pompką, którą można obsługiwać nawet jedną ręką. Butelka przezroczysta, więc łatwo można sprawdzać zużycie. Kolor kremowo-beżowy o charakterystycznym, przyjemnym, delikatnym i nie drażniącym zapachu. Serum wyraźnie ujędrnia i wygładza skórę, nadaje jej miękkości i sprężystości. Doskonale nawilża i odżywia skórę już po pierwszych aplikacjach. Nie zauważyłam odmłodzenia skóry, ale może zbyt dużo sobie po nim obiecywałam.

Moja ostateczna ocena 

to  4.5/5 możliwych



Dermo Body, Age, Odmładzające serum liftingujące (Tołpa)

dostałam do przetestowania, za pośrednictwem serwisu 







ale fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.






Bardzo mi się spodobało nawilżenie po tym kosmetyku
Macie już swój sprawdzony sposób na nawilżenie skóry ?


Kochani przypominam o rozdaniu
KLIK


Został tylko tydzień!




Pozdrawiam MTTEAM


6 komentarzy :

  1. Kosmetyki Tołpy są świetne :) Wszystkie, jakich miałam okazję używać przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te wszelkie serum od Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i bardzo go lubiłam.
    Pięknie pachnie i fajnie wygładza

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ciekawy produkt widzę ;)
    ja gustuję w serach (?) eveline, ale to bardzo kuszące, więc chętnie po nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. interesujący produkt, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )