Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 stycznia 2013

WYNIKI LOSOWANIA SZCZĘŚLIWCÓW

 Słowo podziękowania...

Kochani, bardzo Wam wszystkim dziękuję za obserwowanie i czytanie moich postów, a także za wszystkie komentarze jakie zostawiacie po swojej bytności na moim blogu. 
Bardzo mnie cieszy, że chętnie mnie odwiedzacie i mam nadzieję że nie dla nagród to robicie. Ktoś mi zasugerował, że może się bardzo zmniejszyć liczba osób obserwujących po zakończeniu rozdania, ale ja myślę że ta liczba jeszcze się zwiększy ponieważ sporo z was lubiło zaglądać na mój blog przed ogłoszeniem rozdania.
Dla Was będę się starała, utrzymać poziom jaki sobie narzuciłam. 

Dodam jeszcze, że już myślę o konkursie, który pojawi się niebawem, więc chyba nie warto rezygnować...

 Liczba zgłoszeń przerosła moje najśmielsze oczekiwania.
298 osób obserwujących w dwa miesiące to moim zdaniem zdecydowanie rekord blogerski, ale bez was nie był by możliwy 
taki sukces
Bardzo Wam za to dziękuję...!!!
 
W LOSOWANIU WZIĘŁO UDZIAŁ...
198 OSÓB 

ŁĄCZNA LICZBA LOSÓW WYNIOSŁA  
896 losów
Cieszy mnie to iż dużo komentujecie i się udzielacie 
dlatego też...

 zamiast obiecanych 4 nagród....

DZIE TYCH NAGRÓD WIĘCEJ...
SAMI ZOBACZCIE...!

UWAGA...!
Werble poszły w ruch...!



NAGRODĘ PIERWSZĄ
 OTRZYMUJE...




NAGRODĘ TRZECIĄ

OTRZYMUJE...

 
3
http://mylife-kinga.blogspot.com/


NAGRODĘ CZWARTĄ

OTRZYMUJE...


 4
http://testujeiopisuje.blogspot.com/




DODATKOWE NAGRODY NIESPODZIANKI OTRZYMUJĄ

5
http://yogurtowa.blogspot.com/


6
http://nuneczkatestuje.blogspot.com/


7
http://kobiecylajfstajl.blogspot.com/


8
http://jestemkobietajestemmama.blogspot.com/


9
http://marzena84beauty.blogspot.com/


10
http://fifaraffka.blogspot.com/

Losowanie pomagał mi przeprowadzić 
Pluton
  KOCHANI SERDECZNIE WAM

 GRATULUJĘ...!!!


BARDZO PROSZĘ WYLOSOWANE OSOBY O PRZYSŁANIE DANYCH DO WYSYŁKI
na adres 
mt.team123@gmail.com

 WSZYSTKICH
RÓWNIEŻ TYCH,  KTÓRYM SIĘ TYM RAZEM NIE UDAŁO, ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA WPISÓW, 
PONIEWAŻ JUŻ NIEDŁUGO  
OGŁOSZĘ KONKURS Z WIELOMA NAGRODAMI





Buziaczki dla was...:***

52 komentarze :

  1. ooo jak fajnie :)) dostanę niespodziankę :)
    Gratulacje dla wszystkich:)
    wspaniałe rozdanie Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ci serdecznie... uwielbiam dawać prezenty...:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Najchętniej obdarowałabym wszystkich, ale moja kieszeń by tego nie wytrzymała....:D

      Usuń
  3. Gratuluję wszystkim zwycięzcom wspaniałych nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Luizie, która prawie za każdym razem była bliska wygrany :(

    Wygranym gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostanę niespodziankę :) Dziękuję i bardzo się cieszę z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna niespodzianka przed samym powrotem do kraju :) Ale sie posypalo nagrod hoho :) Postaram sie dzis wyslac maila, albo jutro juz na spokojnie z domu :) Dziekuje i gratuluje reczcie szczesliwcow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Pozdrawiam.
    Lamorell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję kochana , a frekwencja na pewno nie spadnie , możesz być spokojna , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wysłałam już adresik

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy dziewiątce byłam całkiem blisko, no ale innym poszczęściło się bardziej. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyniom i nagrodzonym :)
    Już zabieram się za pisanie @ :)
    Dziękuję :*

    A przy okazji zapraszam wszystkich na moje rozdanie :)
    http://kraina-testow.blogspot.com/2013/01/niespodzianka-dla-mnie-od-was-i-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to mam pecha do takich losowań :D
    Gratulacje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z 4 nagrodzonych osób zrobiło się 10 :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super ! bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wszystkim nagrodzonym!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję ;D
    może następnym razem mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda a tyle osób wygrało :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udane rozdanie! Gratuluje wszystkim szczęśliwcom!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no niezle tyle wygranych , gratuluje a ja licze na szcescie w nastepnym rozdaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku dopiero zobaczyłam, że wygrałam nagrodę nr 4 !!!:)
    Bardzo się cieszę :)
    Już wysyłam mail-a , dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że się nie udało, ale dziewczynom gratuluję! :)
    Oczywiście, że będziemy do Ciebie dalej zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że nic nie wygrałam :( ale napewno będe tutaj dalej zaglądała ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna niespodzianka dla pozostałych. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna niespodzianka i gratulacje wszystkim szczęściarom! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejku, nie wierzę!
    Ale mi miło! Dziękuję bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam maila, jakby nie doszedł to daj znać bo mam ostatnio problemy z pocztą.
      No i oczywiście gratulacje dla pozostałych szczęśliwych! :)

      Usuń
  26. Kochana, czy ta Lusia to ja??!! :)
    Rety, ale się cieszę!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratki dla wszystkich szczęśliwców.
    Szkoda tylko że mi się nie udało:'( ale cóż widać niemam az tyle szczęścia:(

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, ze sie nie udalo, ale ja tak czy siak zostaje juz tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje wszystkim, a ja czekam na następny konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję :)
    Szkoda, że mi się nie poszczęściło ale czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję ;) mnie się nie udało, niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję dziewczyny !
    ....może następnym razem wygram ja...:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale gratuluje zwyciężyniom.. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję serdecznie i troszkę zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje :) Jak Ci się udało dostać tyle współprac ? A w szczególności tą ? WŁOSKIE APERITIFY = NOWA WSPÓŁPRACA...:) ?

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )