Szukaj na tym blogu

sobota, 26 stycznia 2013

RWA KULSZOWA & DIKLOFENAK

 Przy bólu pleców sprawcą wcale nie musi być chory kręgosłup...

 


 

Przeprowadzone badania wykazały, że zażywanie środków przeciwzapalnych stanowi jedynie leczenie objawowe, tzn. leki eliminują ból, ale nie usuwają jego przyczyny...

 



 

Ja zwracam dużą uwagę na skład leków jakie zażywam.

Zawsze staram się używać leki o takim samym składzie substancji czynnych, a w tym wypadku jest to diklofenak-który jest zawarty w tabletkach i również w maści, ponieważ leki te razem używane mają działanie przeciwzapalne i dają szansę przyspieszyć leczenie bólu.

 



 

Osobiście wybrałam maść Dicloziaja, ponieważ jest skuteczna i niedroga. Duże opakowanie 100g kosztuje niewiele ponad 10 pln świetnie się rozsmarowuje, dobrze się wchłania i działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie.

 

 

Właśnie jestem zmuszona faszerować się lekami i smarować maściami, ponieważ kilka dni temu

DOPADŁA MNIE RWA KULSZOWA  

Nie dość że choroba daje mi się mocno we znaki, to jeszcze mam ogromne problemy z komputerem i internetem, dlatego bardzo proszę, moje wierne czytelniczki i czytelników o cierpliwość. 

Obiecuję że będę częściej jak tylko będzie to możliwe.



 

23 komentarze :

  1. Współczuję...
    Mój tata przechodzi przez to średnio raz do roku i autentycznie aż mi się płakać chce, widząc jak na kolanach, lub przyklejony do ściany ruchem spowolnionym posuwistym próbuję się doczołgać do toalety... a każde przekręcenie w łóżku, lub zmiana pozycji wywołuje jęk :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka życzę!
    Mój eM kilka razy "pokazał" już co oznacza rwa kulszowa ... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten ból, coś okropnego! Wracaj do zdrowia szybko!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj wspolczuje bo to boli masakra....

    Otagowalam Cie u mnie na blogu. Wiec zapraszam do zabawy :)http://nusinkowo.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mariolu życzę zdrówka , trzymaj się i nie poddawaj
    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedulka ;( Mój R własnie ma rwę, dostaje zastrzyki, bo ledwo chodzi. lekarz zlecił mu jednak też dużo badań. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą Ziaję stosuje zawsze przy problemach z kostkami. Nawet pomaga. Kuruj się i wracaj szybko do zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie małe sprostowanie, NLPZ, czyli niesteroidowe leki przeciwzapalne- do których zaliczamy DIKLOFENAK, działając po przez zahamowanie wytwarzania prostaglandyn (mediatory reakcji zapalnej) właśnie działają przeciwzapalnie a nie tylko przeciwbólowo :)
    Efekt p/zapalny "ujawnia" się po kilku dniach przyjmowania leków, w odróżnieniu oczywiście od działania przeciwbólowego.
    Ludzie często mylą owe leki z paracetamolem, który działania przeciwzapalnego nie posiada.

    Życzę powrotu do zdrowia, ja też kiedyś się tak załatwiłam, ulgę przyniósł opokan (doustnie) i naproksen w formie żelu.

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze przyznam, że jak mnie dopadną "korzonki" to nie patrze na skład tylko sięgam po to co mi pomaga, a niestety jest to tylko ketonal

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę zdrowia! z resztą coś dużo osób ma problemy z kręgosłupem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia zyczę ;) obserwuje i byłoby mi bardzo miło jesli ty zaobserwujesz mojego bloga ;] http://polcia2704.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak tam jest jakaś poprawa?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie bolą plecy najczęściej po wielogodzinnym maratonie siedzenia np. jak jestem na czyiś urodzinach. To samo mam z kolanami. Dzięki za radę :))

    Obserwuję i pozdrawiam :)))

    Zapraszam do sb na: drewniana-komoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuruj się kochana, dużo zdrówka Ci życzę :***
    Choróbsko zawsze dopada w najmniej oczekiwanym momencie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mariolu odezwij się jak tam Twoje zdrówko , martwimy się

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ostatni bardzo bola plecy i nie wiem co z tym zrobić, a to, że miałam weryfikację obrazkową to nawet nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A to pewne że jest to rwa kulszowa? Nie każdy ból pleców oznacza od razu tej choroby. Może lepiej byłoby wykonać rezonans, dostępny jest tutaj https://www.affidea.pl/diagnostyka/ i koniecznie wizyta u ortopedy oraz neurologa

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiecie co? Stosowałam już mnóstwo różnych opcji, aby poradzić sobie z rwą kulszową, ale chyba najlepsze efekty przynosi osteopatia. Dla mnie to nowość i chętnie skorzystałam w gabinecie https://osteopatis.pl/osteopatia-wroclaw/ . Powinniście sprawdzić sobie, co i jak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rwa kulszowa to coś okropnego! Ból bywa nie do zniesienia i trzeba jak najszybciej wybrać się do specjalisty i podjąć leczenie. Oby udało się jak najszybciej pozbyć dolegliwości bólowych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )