Szukaj na tym blogu

niedziela, 21 kwietnia 2013

UWAGA KONKURS ORTOGRAFICZNY !!!

UWAGA, UWAGA, UWAGA,
KĄKURS


Znajdź 6 literowy wyraz z co najmniej 6 błędami w słowie...

5/5 brzmi fzhut (wschód)

Jeśli znajdziesz więcej 
NAGRODA GWARANTOWANA

Nagroda niespodzianka, 
ale pachnąca niespodzianka...
Na propozycje czekam tylko tydzień...
Jedna osoba zostanie nagrodzona więc należy się spieszyć z odpowiedziami...


Chętnie poznam nowe śmieszne wyrazy...

Pozdrawiam MTTEAM




Bardzo proszę w nawiasie pisać odpowiednik danego słowa...

41 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio wymyśliłam pienćdźiesienciogroszufka :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gżegżółka* czy tak zrobiłaś błędy w obu wyrazach ;p

      Usuń
    2. aaaahahah faktycznie :P

      Usuń
  3. bżóho mufca (brzuchomówca)
    tfaruk (twaróg)
    buzińęi (później)
    ózóni (usuń)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pszenszyszstszyhiefisz- Brzęczyszczykiewicz (Chszehosz oczywiście) ;) Mam 8 błędów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pscionkfoszerna- bździągwożerna ;) 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dhużowredka(tchórzofretka) haha, innych pomysłów nie mam. Wbrew pozorom, bardzo ciężkie zadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przedsięwzięcie- pszetsiemfsiensie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wstrzemięźliwość- fszczemienszlifoźdź :d

    OdpowiedzUsuń
  9. dżdżownica - tsztszofnidza (6) ;)
    wyindywidualizowałam - fyintyfitóalisofałam (7)

    OdpowiedzUsuń
  10. pienćdziesienciozłotufkom - pięćdziesięciozłotówką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. sdyzkfalifikofanom - zdyskwalifikowaną

      Usuń
  11. dfóstódziefięćdziesięciodziewfięcioipułpiętrofiec - dwustudziewięćdziesięciodziewięcioipółpiętrowiec

    OdpowiedzUsuń
  12. WEWNĄTRZSZPITALNY - fefnontszspitajny

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł, ja nic nie wymyśliłam, ale fajnie poczytać takie wyrazy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm na studiach mam takie koleżanki (golerzangi) z którymi piszę niepoprawnie tak dla rzarguf moge ci pszydodzyc kafalek rozmofy z naszej konwerencji na fejbugu :P
    koleżanka: to tymbardziej mje sie nie chce mknonć jak mam znuf stadź ze starościano i jej sis które nie majom nodadeg czyli brulion a4 i nic się nie uczyłę czyli pszeczydały caly internet XD
    (to tymbardziej mnie się nie chce mknąć jak mam znów stać ze starościną i jej sis, które nie mają notatek czyli brulion a4 i nic się nie uczyłam czyli przeczytały cały internet XD)
    14:03
    Ja:
    dzyli tesz sie spuznisz? (czyli też się spóźnisz?)

    14:03
    koleżanka:
    nie no nie chdzę (nie no nie chcę)

    14:04
    Ja:
    jag muj altobus pszyjedzie punkgdualnie w mjare to o 14:55 mam tramfaj z piontkofskiej, dzyli o 15 bede po óp XD
    heheheuheuheuehuhe
    ale mósze jerzdze dojźdź do kadedry fizygi
    jest jerzdze obcja, rze altobus pomknie z prentkosciom swiadla i ftedy pojadem tramfajem o 14:50 (jak mój autobus przyjedzie punktualnie w miarę to o 14:55 mam tramwaj z Piątkowskiej, czyli o 15 bedę pod UP (uczelnia) XD)
    heheheuheuheuehuhe
    (ale muszę jeszcze dojść do katedry fizyki, jest jeszcze opcja że autobus pomknie z prędkością światła i wtedy pojadę tramwajem o 14:50)

    takich rozmów mamy setki :) całą naszą czwórką, czasem trzeba się głowić co dane słowo znaczy ale jest śmiesznie :)
    najbardziej lubię w tym naszym wydaniu słowo gąp (komp) i co ciekawe penis - beniz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci przaja dziołcha :) Chyntnie bych se z Tobom podżystała, czuja, że miały by my mocka tymatów przy maszkiecyniu :) Mogły by my jeszcze przykludzić ku siebie jakiego Kaszeba, fest fajer by był :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 9/6 Hżesićianisdfą - Chrześcijaństwo
    6/6 bżebjureg - przepiórek
    7/6 ąsgąrrząmą - oskarżona
    6/6 nążyćęj - marzyciel
    8/6 rzękjąrśdfo - żeglarstwo
    6/6 rzęjąsgo - żelazko
    7/6 bruhmjćą - próchnica
    7/6 gludmją - kłótnia
    7/6 brurzmjąg - próżniak
    7/6 rzęjąsgom - żelazko
    6/6 flugmon - włókno
    8/6 żątgjefgą - rzodkiewka
    6/6 rzdżękul - szczegół

    Więcej nie wiem ;)
    Czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. trzefko szdzensića - drzewko szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  18. psedsembiorcy - przedsiębiorcy :)
    konsajoncy wonsz zaskronietz kąsający wąż zaskroniec
    hżonscz- chrząszcz

    OdpowiedzUsuń
  19. A tutaj podam wyraz jaki jaki napisał mój kolega w gimnazjum na kartkówce z ortografii,cała klasa dosłownie płakała ze śmiechu :)

    Mjut-miód

    A to mój :)
    Szczebrzeszczyna śżćżępżęśżćżvńą

    OdpowiedzUsuń
  20. zdótęd ódżoncy zię na zdutjah xD wymyśliłam ;c
    a w tłumaczeniu: Student uczący się na studiach ;C

    OdpowiedzUsuń
  21. sirutźjemnjomorskji - śródziemnomorski

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam słowo psztengnoł, albo psztengniencie (brzdęknął, brzdęknięcie), ale widzę że innym komentującym nie brakuje weny :)

    jeśli mogę, to przy okazji zapraszam na małe rozdanie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. a może psztengnou -będzie jeszcze bardziej błednie? :P

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )