Szukaj na tym blogu

niedziela, 21 kwietnia 2013

Hegron, Rozen Glycerine (Różany krem glicerynowy)

Witajcie kochani

Lubicie róże ? A zapach różany ?
Ja uwielbiam, zwłaszcza dzikie róże pięknie i intensywnie pachną. 




Opis producenta:


Wyprodukowany na bazie naturalnych olejków i tłuszczów, wygładza, uelastycznia szorstką i wysuszoną skórę. Szczególnie polecany do pielęgnacji dłoni, łokci, kolan i pięt. 



Skład: Aqua, Glycerin, Mineral Oil, Glyceryl Stearate SE, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Tetrasodium EDTA, Methylparaben, Parfum, Potassium Carbonate, Phenoxyethanol, Propylparaben, Methyldibromoglutaronitrile. 


Cena: zł / 350 ml



Moja opinia:

Czasem sama sobie kupuję róże, nie czekając aż mnie nimi ktoś obdaruje, ponieważ je uwielbiam. Tymczasem, otrzymałam do testowania cudownie pachnący dzikimi różami krem do zadań specjalnych, czyli szczególnie polecany do pięt, kolan, łokci i rąk. Opakowanie proste, estetyczne, niczym szczególnym się nie wyróżniające, duże z wygodnym zamknięciem(nakrętką). Po otwarciu wita nas cudowny zapach róż, prawie jak byśmy dostały cały bukiet świeżych kwiatów. Konsystencja gęsta, ale dość dobrze się rozsmarowuje, wchłania się dość wolno pozostawiając trochę lepką warstewkę na skórze. Moim zdaniem, mało nawilża przesuszoną skórę miejsc potrzebujących głębokiego nawilżenia. Osobiście nie polubiłam smarowania nim pięt, ponieważ tłustawa warstwa wprowadzała dość duży dyskomfort. Natomiast moje ręce polubiły ten krem, pomimo dość długiego wchłaniania, ponieważ skóra jest gładka w dotyku i wyraźnie uelastyczniona. Zapach utrzymuje się na skórze dość długo co bardzo mi odpowiada.
Moja końcowa ocena to
4/5 możliwych






Produkt do przetestowania otrzymałam dzięki



ale nie miało to wpływu na moją ocenę.





Znacie ten krem ?

Jakie miałyście odczucia po użyciu ?



Pozdrawiam MTTEAM




13 komentarzy :

  1. Ja właśne używałam go do smarowania stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy ;) Do moich łokci byłby dobry :) Kocham zapach róży <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to ogromne opakowanie i starcza na bardzo długo...:) POLECAM...!

      Usuń
  3. Nie miałam, ale miałam innego tłuściocha tej firmy i był świetny do łokci i kolan;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku miesięcy go używam i jeszcze sporo mi go zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam, ale jeszcze nie sprecyzowałam sobie opini o nim. Muszę się z nim bliżej poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale uwielbiam takie różane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś czuję że polubiłabym się z tym kremem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapach róż w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przypadl mi do gustu. Jk dla mnie zbyt tlusty, za dlugo sie wchlania i dla mnie przewaza zapach gliceryny....

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygładza szorstką skórę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )