Szukaj na tym blogu

piątek, 7 marca 2014

Za chwilę 8 marca - dzień kobiet, ale nie tylko...

Witajcie Kochani
Ostatnio jestem trochę zawalona pracą i nie wyrabiam, dlatego posty będą troszkę rzadziej, za co bardzo przepraszam moich wiernych czytelników...
Mam nadzieję że obrazki Wam się spodobają i będą małą rekompensatą za moje rzadsze odwiedziny :)





Ach ci mężczyźni ;)






Życzę Wam miłe kobietki takiego relaksu
/i sobie również/









Być może Dzień Kobiet jest Peerelowski, ale skoro faceci mają dzień chłopca i dzień mężczyzny, to i nam się należy choćby Dzień Kobiet  prawda ?




A co ja więcej będę pisać, obrazki mówią same za siebie:)


Nie wszyscy pamiętają, że oprócz Dnia Kobiet, są także imieniny, które obchodzą:
MiłogostWincentyStefanFilemonJanJulianBeataHerenia 
Dla mnie osobiście imię BEATA  jest wyjątkowo ważne

Beata to imię pochodzenia łacińskiego. Wywodzi się od słowa beata – “błogosławiona”, “szczęśliwa”, “przynosząca szczęście”W Polsce imię to pojawiło się w XIV wieku. Beata to kobieta, od której emanuje ciepło. Każdy ją lubi ponieważ jest bardzo serdeczna i miła. Jednakże narzeka na brak przyjaciółek. Nie radzi sobie w życiu i często miewa problemy. Czasem woli udawać słabą by uciec od odpowiedzialności.
Dlatego też w życiu poszukuje mężczyzny silnego, który mógłby zapewnić jej opiekę i otoczyłby ją ciepłem. Mając u boku takiego mężczyznę Beata będzie w stanie się wybić i uwierzyć w siebie. Założy dom, w którym będzie idealną żoną i matką. Zapewni swoim dzieciom dobre wychowanie z tradycyjnymi zasadamioraz zatroszczy się o zapewnienie rodzinnego ciepła i miłej atmosfery.

 Beatko, dla Ciebie są te życzenia :*

W dniu imienin przyjmij proszę,
szczerych życzeń pełne kosze
W dobrym banku - sum bajecznych
dzieci zdrowych, ślicznych, grzecznych.
A urody - wciąż w rozkwicie…
Niech w miłości płynie życie!









Obrazki Źródło  

38 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia, pośmiałam się

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbawiły mnie niektóre obrazki! Miłego dnia kobiet!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj życzenia w formie tj na pierwszym zdjęciu sama z chęcią chciałabym dostać od mojego chłopaka! :))

    http://rubia-loca-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Najlepszego i dla Ciebie kobietko!!! I dla wszystkich kobietek tez najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne zdjęcia:)
    Dziękuję i również życzę miłego Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia świetne - pośmiałam się:D Kochana Tobie również zrelaksowanego Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obrazki co jeden to leszy pośmiałam się :D wszystkiego najlepszego na dzień kobiet !! :) i wszystkim Kobietom wszystkiego najlepszego !!:) a tak po za tym to nie tylko w dzień kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten 1 obrazek jest mega hehe :) Również najlepszego z jutrzejszego Dnia Kobiet :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama ma na imię Beatka :) Wszystkiego również dobrego dla Ciebie :* / Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie lub rozdaniu z okazji 1 rocznicy bloga - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mariolu, przyjemnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie zdjecia dobrałaś :) najlepszego z okazji dnia kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
  13. FAJNY POST ALE MUSZE NIESTETY NAPISAĆ, ŻE OCZY MNIE BOLĄ GDY CZYTAM BO SA MAŁE LITERKI.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podarowałaś mi uśmiech od rana :)
    Najlepszego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie :))
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego!:) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie no pierwsze zdjęcie mnie rozbroiło :) wszystkiego najlepszego w dniu kobiet. :)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego! A zdjęcia - boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki Dzień Kobiet powinien być przynajmniej raz w miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś na moim blogu nominowana do zabawy Liebster Blog Award :) Zapraszam :)

      http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-kolejna-nominacja.html

      Usuń
  24. Dziękuję za życzenia, również życzę Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet ;) Co prawda życzenia spóźnione, ale prosto z serducha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. DZIĘKUJĘ MAMO ZA PAMIĘĆ I ZA TAK SERDECZNE ŻYCZENIA Twoja córcia BETI :D i również życzę Tobie wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Kobiet ;)*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://majesticakes.files.wordpress.com/2014/02/main_2.png

      Usuń
  26. Grafiki świetne wybrałaś :D
    Tobie kochana też wszystkiego dobrego z okazji naszego święta - spóźnione, ale szczere ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No takie życzenia (pierwsze :3) to choćby co dzień...

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiadomo, kwiaty najlepszym prezentem na każde okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi, największy problem sprawia zawsze wybór prezentu dla mojej kobiety – nigdy bowiem nie mówi mi, co chciałaby dostać… I między innymi dlatego, jego poszukiwania nieco mi zajmują. Zazwyczaj przeglądam wtedy takie sklepy internetowego, jak https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej z którego asortymentu zawsze udaje mi się wybrać coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękujemy za skorzystanie z treści naszej strony: https://imiona.org/beata/. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )