Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Lakier IsaDora - POSEJDON 760

Witam Was kochani z przepięknego miejsca nad jeziorkiem o którym już kiedyś Wam pisałam TUTAJ

Mamy piękne słoneczne lato, dlatego chcę Wam pokazać piękny letni kolor lakieru IsaDora który urzekł mnie bez reszty.




Opis producenta:
Szybkoschnący lakier do paznokci o trwałym połysku. Szeroki pędzelek umożliwia szybką i łatwą aplikację. W modnych kolorach lat 50-tych i 60-tych: lekkie, mgliste pastele.






Moja opinia
Ostatnio wpadł w moje ręce lakier w kolorze wakacji. Jest to
Isadora, Wonder Nail, Extra Long Lasting, Quick Dry POSEJDON 76. Kolor zachwycił nie tylko mnie, ale także moją córkę i razem używamy pięknego letniego zielonego szaleństwa. Doskonały pędzelek, dość duży ale bardzo wygodny w użyciu, pozwala bardzo szybko pomalować paznokcie. Niestety jedna warstwa nie kryje całkowicie i jest to chyba jedyny minus jaki znalazłam. Druga warstwa kryje idealnie, nie pozostawia smug i bardzo szybko wysycha, co jest ogromnym atutem. Głębia koloru jest wydobyta i piękny połysk idealnie wyglądający po dwóch aplikacjach. Konsystencja dość gęsta, ale nie za gęsta. Dobrze trzyma się pędzelka nie skapując tam gdzie nie potrzeba. Lakier utrzymuje się ok 5 dni podczas normalnego funkcjonowania, natomiast na urlopie potrafi trzymać się jeszcze dłużej. Jedynie końcówki mogą się lekko ścierać podczas użytkowania. Bardzo dobrze zmywa każdy zmywacz jakiego użyłam ja, lub moja córka. Buteleczka ma ładny design.

Moja ostateczna ocena
to 4.5/5 możliwych



 Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu Bangla.pl 
w ramach współpracy z Klubem Kejt.
 Fakt ten nie wpłynął na rzetelność mojej recenzji.



Każdy może się wybrać na
CAMPING /zazwyczaj można mnie tu spotkać/
 i zażywać kąpieli /również słonecznych/ w pięknych kolorach lakieru IsaDory na paznokciach

Macie swój ulubiony wakacyjny kolor lakieru ?


  Pozdrawiam MTTEAM


40 komentarzy :

  1. Takie szerokie pędzelki lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek i podobnie jak Złotowłosa lubię takie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor i pędzelek:) Zazdroszczę wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, taki żywy, ciepły, śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się a ja nie za bardzo przepadam za zielonymi :P
    ja ostatnio bardzo lubie mieć pomalowane na zwykłą biel :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny :) bardzo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAA! Przepiękny kolor!!! ALeż on by mi pasował do mojej torebki... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny odcień zielonego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne ma te kolory isadora,ale ceny to mnie szokuja

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie zieleni nie lubię, chyba, że miętkę. Ale na lato ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, lakier jest piękny... w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor ,lubię wszystko ,co zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka lakierów, które często używam :) kolorek bardzo ładny, świetnie prezentuje się na paznokciach u rąk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetny kolor , idealny na lato ;) na tle trawy prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie się prezentuje ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki ładny kolor!
    I zazdroszczę tego przepięknego miejsca nad jeziorkiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor, idealny na słoneczne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, ale kolor ;] jebitny bym powiedziała ^^ super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała zieleń, cieszy oko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale żarówa :D Nie dla mnie, choć nie powiem- przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny kolorek - idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )