Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 października 2013

Perfumy LUKSUSOWE damskie FM 281


Witajcie!
Dzisiaj zaprezentuję Wam zapach, który jest nieodłącznym elementem mojej osoby
Jeden z wielu innych zapachów, które bardzo lubię i zawsze mam pod ręką.

Jest to zapach
FM 281


Opis producenta:

Perfumy FM 281
Gorące, wibrujące aromaty najpiękniejszych róż, porzeczek i truskawek.
Perfumy damskie
Kolekcja Luksusowa damska
Pojemność: 30 ml
Zaperfumowanie: 20%
Typ: Słodkie
Rodzina zapachów: Kwiatowo-owocowe
Intensywność: intensywne



Moja opinia:

Zapach ten zauroczył mnie od samego początku, jak go pierwszy raz powąchałam. Nieziemskie połączenie nutek kwiatowo owocowych czaruje zmysły. Ponieważ ja lubię delikatne zapachy, a ten zaliczam do tych trochę mocniejszych, zaczynam używać go dopiero po lecie. Jesień i zima to odpowiednia pora aby używać ten zapach. Doskonały na wieczór, bardzo trwały, intensywny, o wyjątkowej tonacji. Zalicza się do typu "SŁODKIE" ale zupełnie nie jest mdlący, jest mocny i raczej lekko orientalny. Na skórze utrzymuje się wyjątkowo długo, a ubrania pachną aż do wyprania. Przypomina trochę zapach Escada Moon Sparkle, w każdym razie bardzo podobna nuta zapachowa. Opakowanie ma ze złoceniami i wiadomościami dla użytkownika. W środku bardzo atrakcyjna wizualnie szklana buteleczka w odcieniach różu/czerwieni. Pomimo nietypowego kształtu bardzo dobrze się trzyma aby rozpylić perfumy. Rozpylacze działają bez zarzutu. Używając tych perfum, można poczuć się atrakcyjnie i wyjątkowo.
Moja ostateczna ocena
 to 5/5 możliwych




Dla kogo polecam


 Rozkosznie kobiecy zapach polecam dla pań, lubiących delikatniejsze zapachy, zapachy lekkie ale z odrobiną szaleństwa. Zapach ten prowokuje, ale nie jest nachalny. Szczególnie lubią go blondynki.

Kategoria: kwiatowo - owocowa
Nuta zapachowa: róża, porzeczka, truskawka, jabłko




Jak widać na fotce, gdziekolwiek byłam, lub jestem w danej chwili lubię go mieć przy sobie.



Znacie ten zapach?



Pozdrawiam MTTEAM




33 komentarze :

  1. Nie znam, ale ma śliczny flakon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale przypomniałam sobie właśnie, że gdzieś mam testery perfumek od Ciebie. Gdzie ja je wsadziłam?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie jest 150 różnych zapachów, więc nie wiem czy akurat na ten zapach się załapałaś...:)

      Usuń
  3. Buteleczka świetnie wygląda:) Musi bosko pachnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na zdjęcia jestem pewna, że pachną C U D O W N I E :-)
    ________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. z miłą chęcią bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie, nie tylko powąchasz, ale cała możesz się spryskać :)

      Usuń
  6. truskawki,róże.....ciekawe połączenie zapewne warte zakupu;) ciekawa jestem tego zapachu....hmmmm

    zapraszam do mnie
    http://www.podrozpokrainieherbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite jest połączenie i niesamowity jest zapach...

      Usuń
  7. Mimo, że buteleczka urocza, to trochę przeraża mnie potencjalna mocna słodycz perfum.
    Pamiętam jak raz zamówiłam sobie zapach 292 i okazał się jednak ZA słodki, wręcz duszący.
    Niemniej nie zraziłam się i teraz moimi ulubieńcami są 12, 25, 317 :) Tyle jeszcze opcji przede mną, że sama nie wiem, kiedy je wszystkie ogarnę, kiedy przebrnę przez ten tłum numerków :)
    ps. wyglądasz promiennie na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję...

      A z zapachów polecam Ci w takim razie 18 może Ci się spodobać...

      Usuń
    2. Zaraz sobie sprawdzę co to jest za dobroć ten nr 18 :)))

      Usuń
  8. nie przepadam za słodkimi zapachami, wolę te orzeźwiające i rześkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to on wcale nie jest taki typowo słodki...

      Usuń
  9. Nie miałam - moimi ulubionymi są zdecydowanie FM18 i FM23 :) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sama butelka jest bardzo ciekawa i zachęcająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachy owocowo - kwiatowe :) Zapewne i ten przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałyśmy okazji wypróbować perfum z tej firmy , ale może się to zmieni ;)

    http://ourlovetolive.blogspot.com/

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie znam żadnych ich perfum. Niestety nie mam do nich dostępu, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam zapach z FM tzn odpowiednik Gucci Rush - sa obłędne !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam słodkie zapachy :) Tego nie znam ale sądzę, że mógłby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie tylko śliczny flakon. Mój mąż kupił mi je od kolegi na urodziny. Jak to mówią nie moja bajka. Aż szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nienwazyjne - to subtelnie i wdzięcznie uwodzicielskie perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się flakonik tych perfum. To na prawdę oryginalny projekt, który przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )