Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 lutego 2013

Nowa paczuszka oraz wady i zalety kremu do rąk

Nowa współpraca z panią Moniką i recenzja kremu do rąk marki HEGRON.

Kochani, już jakiś czas temu otrzymałam wspaniałą paczuszkę, ale dopiero teraz o tym piszę, ponieważ moje kłopoty z komputerem bardzo mnie ograniczały, ale za to od razu pochwalę się recenzją kremu do rąk.

Zobaczcie jakie wspaniałości były w przesyłce...




Te wszystkie wspaniałości wysłała dla mnie Pani Monika, która jest przedstawicielką Agencji Credo PR współpracującej z firmą TENEX. TENEX jest dystrybutorem na polskim rynku kosmetyków między innymi holenderskiej marki HEGRON - producentem kremu do rąk i paznokci, który właśnie będę recenzować.




Ponieważ przyjechał do mnie uszkodzony i uznałam że jako pierwszy musi być zużyty, dlatego dzisiaj zaczynam recenzję od kremu do rąk
Nie wiem czy to uszkodzenie powstało podczas transportu, czy też był już felerny zgrzew w opakowaniu, ale trochę kosmetyku się zmarnowało, zobaczcie sami.



 Od producenta:
Krem do rąk i paznokci na bazie pantenolu z koenzymem Q10. Jest nietłustym, łatwo wchłaniającym się kremem sprawiającym, że skóra rąk staje się delikatna i miękka. Pantenol i koenzym Q10 nawilżają i odżywiają ręce, zmiękczają naskórek i wzmacniają paznokcie.

Skład: Aqua, Glyceryl Stearate SE, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cethyl Alcohol, Caprylic Triglyceride, Cera Microcrystalline, Dimethicone, Stearic Acid, Palmitic Acid, Panthenol, Ubiquinone, Parfum, Sodium Polyacrylate, Phenylethanol, PPG-2-Methyl Ether, Methylisothiazolinone, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide





Moja opinia:
Zacznę od zapachu, ponieważ w pierwszej kolejności uderzył mnie piękny i delikatny zapach, który po nałożeniu na dłonie rozszedł się po całym pokoju. Krem dobrze się aplikuje za sprawą dobrego zamykania, wystarczy jednym palcem otworzyć bądź zamknąć opakowanie. tuba jak większość kremów do rąk, ale zauważyłam że bardzo elastyczna. Krem świetnie się rozsmarowuje i dobrze się wchłania, pozostawiając na skórze tłustawą warstewkę, która dopiero po pewnym czasie się wchłania. Krem ma gęstą konsystencję i trochę lepką przy aplikacji, ale doskonale nawilża skórę rąk i pielęgnuje skórki wokół paznokci. Czy wzmacnia paznokcie, tego nie zauważyłam, ponieważ mam trochę kłopotów z paznokciami po zbyt długim stosowaniu odżywki z Eveline. Krem potrafi przynieść ulgę, nawet bardzo przesuszonym dłoniom, tylko należy cierpliwie poczekać aż się wchłonie. Nawet po umyciu dłoni da się odczuć działanie kremu. Gdyby nie ten problem z uszkodzonym opakowaniem, dużo przyjemniej by mi się używało tego kremiku. Moja ocena to 4.5/5





Znacie może kosmetyki HEGRON ?


Pozdrawiam M...


19 komentarzy :

  1. Znam:) Ostatnio testowałam miodowy szampon i dobrze sprawdza się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten krem i inne kosmetyki, które otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tej marki odżywkę do włosów. Całkiem dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ostatnio była recenzja tego szamponu, który ty też masz i odżywki z serii Red

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale z tego co piszesz zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, nie znam. Szkoda, ze krem uszkodzony, ale dobrze, ze działa. koenzym q10, coś w sam raz dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz słyszę o tej firmie ;) oraz gratulacje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie slyszalam o tej firmie ale jezeli spotkam ja kiedys to moze sie na cos skusze ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy :D
    U mnie dziś właśnie recenzja tego szamponu - zaprazam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje współpracy i życzę miłego testowania:)
    Tego kremu nie znam, ale mam ten szampon i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:) Jest co testować!

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie ja nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )