Szukaj na tym blogu

niedziela, 15 września 2013

Zmiany - jesienne zmiany koloru:)

Kobieta zmienną jest

Ile razy słyszeliście te słowa?
A ile razy były właściwe w ocenie kobiety?
W moim przypadku jest to zdecydowanie prawdą!!!
Chcecie się przekonać?



Ostatnio zakupiłam farbę do włosów, o której pisałam 
Fotki mówią same za siebie, że użyłam już tej farby na sobie:)
A było to tak:

 Najpierw stwierdziłam że muszę coś zrobić ze swoimi włosami.


 Potem była idealna okazja,
czyli promocyjna farba do włosów


Znudziła mi się monotonność, chciałam coś ożywić i rozweselić więc, rozrobiłam zakupioną farbę.


Bardzo wygodna w użyciu farba, która zamienia się w doskonałą piankę. Nie ma problemu, aby użyć jej samodzielnie
/nawet dziecko by sobie z nią poradziło/


 Faktem jest, że pianka trochę przeraża swoim kolorem, ponieważ kolor pianki to fiolet


 Ale już po wmasowaniu pianki, widać jaki kolor powstanie na włosach.


 Kolor z czasem trochę ciemnieje, ale jest to wyłącznie na plus


 Następny krok, to maseczka-odżywka, działa błyskawicznie odżywiając włosy


 Każdy kosmyk po ufarbowaniu wygląda idealnie


 Moja czupryna, właśnie tak miała wyglądać


 Każdy kosmyk został dokładnie dofarbowany


 Nie pierwszy już raz używam tej farby do włosów i muszę przyznać że jak zmieniam na inną to nie jestem zadowolona z efektów końcowych. Tak właśnie było z poprzednią farbą, która zostawiła okropne odrosty i żółte włosy. Te odrosty, które widzieliście na wcześniejszej fotce to po Farbie, którą zakupiłam ze względów oszczędnościowych/zwyczajnie była tania i się na nią skusiłam/
a TUTAJ o niej pisałam
L`Oreal już nie po raz pierwszy towarzyszy mi i jestem nim mega zachwycona. Kolor jest idealnie taki jak chcemy. Nie pozostawia rażących odrostów na włosach. Zmywa się dość wolno, ale też nie odbarwia włosów, co jest dużym plusem.


Teraz wyglądam TAK
Ja jestem zadowolona z efektu końcowego

A jak Wam się podoba moja zmiana? 



Pozdrawiam MTTEAM




15 komentarzy :

  1. Świetny kolor! Idealny na jesień :))
    Super zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak kolor iście jesienny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no kolor jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaki piekny kolorek ;) Widac ze przygotowana na polska jesien ;) duzo pani ladniej w tym kolorku niz w blondzie ;)
    ____________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienny odcień, super kolorek, kompletnie inny wyraz twarzy, świetna zmiana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor idealnie dobrałaś na jesień ;) wyglądasz kwitnąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi się podoba Twój kolor włosów!
    Iście płomienny, jesienny odcień!
    Pięknie wyglądasz i pewnie od razu troszkę pewniej się czujesz.
    Przynajmniej mi się tak wydaje, że rudości dodają kobiecie powera!
    Strasznie mi się podoba, bardzo bym chętnie się na taki odcień chlasnęła ale... no właśnie, boję się odrostów, nigdy włosów nie farbowałam, więc nie wiem, czy nie dostałabym alergii :P
    Tyle zagrożeń i wahania a u Ciebie to tak kusząco wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy odcien.. i dobrze w nim wygladasz... idealnie bedziesz apsowac do jesieni ;). I oczywiscie najwazneijsze ze Ty sama dobrze sie czujesz ;)z tym kolorem wlosow

    OdpowiedzUsuń
  9. Ożywił Cię ten kolorek! Genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna odmiana, aż miło się patrzy na taką elektryzującą marcheweczkę! :) Może następnym razem jakiś ciepły brązik? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ktoś doradzał taki kolor, czy to Byc może jest idealnie jesienny, aczkolwiek absolutnie nie dla Ciebie. Przepraszam, ale moim zdaniem dodałaś sobie lat.

    OdpowiedzUsuń

Miło że tutaj jesteś i czytasz, ale zostaw po sobie ślad w postaci komentarza abym mogła również Cię odwiedzić :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog ( każdy odwiedzam! )